Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Warszawa
1996 cm3
380 KM
430 Nm
3.00 s
Samochód w wersji na rynek austriacki. Fabrycznie bez tylnego skrzydła.
Nie, nie chę Morette.
Turbo Garett GT27 (hybrydowe turbo z większą częścią gorącą leży i czeka, aż ogarne do końca obecny setup i zaczne wydalać szmal, żeby tankować)
BOV Bailey (wyjęty z powodu awarii aktualnie - czekam na Bailey Venturi z dedykowanym kitem montażowym)
Kucizna
Szpilki ARP
Uszczelka głowicy Cometic
Kolektory Mongoose
Wydech półprzelot ze sportowym katalizatorem Mongoose 3"
Swiece z platynowymi iskrownikami
Pompa paliwa wyczynowa Bosch
Boost Controler HKS (wyjęty, trzasnęła gumka od wężyka podciśnieniowego sterownika, czeka na naprawę
Turbo Timer HKS
Wtryskiwacze BOSCH DARK GREEN
Moc - 0,6 Bar - 240-260 KM, 1,3 Bar KM ~300, 1,6 bar ~380
Sprzęgło AP Racing
Podwójny docisk
Tarcze EBC Turbo Groove
Klocki Ferodo
Bilstein B12
poliuretany z przodu Powerflex.
Baaardzo zadbana seria
Sterownik Turbo Timer HKS
Sterownik Boost Controler HKS
Blaupunkt Daytona MP53 - wylatuje, padł jeden kanał
Zestawy dwudrożne z przodu Infinity
Wzmacniacz JBL GTO 600W (aktualnie wyjęty)
Głośnik niskotonowy Blaupunkt (aktualnie wyjęty)
Niskooporowe przewody
Wsadzić hybrydowe turbo, pęknąć 400 kucyków, założyć szpery Quaife
przy mocniejszym turbo, pojawi się coś innego, śni mi się Intrax albo Ohlins po nocach, ale cena morduje, więc raczej odpadnie...
Kupić 17" kółko, koniecznie lekkie Myślę nad MOMO Corsa, czarny środek, poler na rancie albo białe magnezy Compomotive
Jakiś Clarion lub Blaupunkt w miejsce obecnego grania, włożenie z powrotem wzmacniacza i suba, dołożenie kondensatora
Zamknięcie szafy - 265 km/h z GPS.
Full B-Spec.