Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
kowal
650 cm3
0.00 s
wiec tak kupiłem sobie Maluszka który miał przeznaczenie rajdowe i tak pozostanie
Kolor-biały,zdrowa buda robiona 2 lata temu,podłoga dzwon,tyle że powyłaziły na błotnikach małe bąbelki,ale już zeszlifowane i zabezpieczone,jak będzie cieplej dokończę resztę i wezmę się za estetykę bo auto miało zasade: "Ma jeździć a nie wyglądać"
-650 na bloku eleganta
-zamach 2,5kg
-breda
-gaźnik wyżej o 5cm(tulejka)
-dysze 120/190 F8
-dodmuch
-dolot z lewej kratki
-Kubeł Bimarco Bravo na miejscu kierowcy
-brak wygłuszeń
-częściowy brak dywaników
-hydroręczny
-obicie deski welurowe czarne
-białe tarcze licznika
-brak nawiewu na pasażerów(przykręcona aluminiowa polerowana blacha na przełączniki itp)
-chromowana gałka drążka zmiany biegów
-przód-tylny amor,ciachane podstawki i klepany nowy resor,cięte odboje
-tył-amorek utwardzony hipolem i springi od poloneza trucka,bałwanek krótszy o 1 bulwę
zawieszenie jeszcze będzie przerabiane(inny zestaw szykuje)
Breda i dźwięk R2 x)
Ciągneliśmy go 75km z torunia do domu do kowala,przed samym kowalem zatrzymał nas policjant z pytaniem czy sobie jaj nie robimy ciągnąc tego maluszka,powód za krótka linka,miała ok 1 metra długości.
-Poprawić estetycznie maluszka by wyglądał i Zapier*alał ;)
-klatka bądź półklatka
-drugi kubeł ale to już raczej z półki bimarco C,ale wtedy obydwa :)
-odciążyć go trochę jeszcze
-mocniejszy silnik
Minusem może być dla niektórych hałas
lecz ja widze same plusy :)
Mocnym silniku Giannini do Maluszka :)