Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Gdynia
652 cm3
0.00 s
Autko komplekowo przygotowane pod sport i w sumie tylko pod sport :P
Klatka wedlug załącznika "J" , fotel kubelkowy model Bimarco EXPERT , pasy szelkowe 4 pkt 3 calowe , kierownica rajdowa o srednicy 32 cm i odsadzeniu 9 cm na długiej nabie , wnetrze pozbawione wszystkiego czego dalo sie pozbawic(brak nawet wskaznikow JEDYNIE OBROTOMIERZ) , skrzynia biegów o krótkich przełozeniach , aluminiowe bebny hamulcowe z przodu i tyłu , krótki skret , 4 halogeny(nie założone w obecnej specyfikacji- zbedny ciężar) , silnik dość mocno przebudowany w stosunku do seryjnego i mocowany na sztywno do budy,zawieszenie jedyne sluszne do takiego auta a dokladniej mowiac BILSTEIN B6 (amortyzatory gazowe) , przerobiona instalacja elektryczna. autko jak to przystalo na rajdowke odpalane z guzika :P, wewnetrzny oraz zewnetrzny hebel 6pkt. , klapy zamykane na zapinki . wiecej w tej chwili nie pamietam a napewno cos przeoczylem :P
neony stroboskopy kilka mocnych głosnikow niskotonowych 3 wzmacniacze dvd i playstation TO JEST TO CZEGO TUTAJ NIE ZNAJDZIECIE NIGDY NA SZCZESCIE :) :) :)
calkiem mocna 650ccm :)
polakierowane na biało,klateczka, kubeł,szelki, kierownica obrotomierz,przełączniki i tyle :P i tak za duzo hahahaha
wyzej juz wspomnialem BILSTEIN B6
BREDA!!!!!
z Warszawy do Gdyni całą noc 60-70 km/h w krotkich spodenkach i koszulce gdzie momentami bylem az siny z zimna a pozatym zmeczony przerazliwie(w sumie wyszlo ponad 36 godzin bez snu tamtej doby...)
Jeden a najlepiej dwa nowe mocne motory (do GSMP I PZM)
+duzo ich jest
-jest jeden powazny AWARYJNOSC I NIEPRZEWIDYWALNOSC :P
dojechalem z Warszawy do Gdyni bez potrzeby holowania :D
Przejechane wszystkie podjazdy podczas Sopockiej eliminacji Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski - NIESTETY NIE SPRAWNYM SILNIKIEM :(
o PIENIADZACH NA STARTY W PZM ,
potrzebny SPONSOR :(