Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Zielona Góra
2000 cm3
94 KM
162 Nm
0.00 s
Seria I. Auta juz nie mam, zostalo sprzedane za 800zl prawie 2 lata temu. Powod? Rdza. Auto mialo teoretycznie troche ponad 240 kkm przejechane, w rzeczywistosci pewnie wiecej, ex-taxi na dodatek, nigdy nie mial remontu, a mnie nei bylo stac na kojmpletne odbudowanie podlogi. Zaluje teraz, ze sie go pozbylem, bo pewnie jeszcze by sie nadal do kilku rzeczy.
Brak
Seria 2.0 w gazniku, gaz 12 letni byl w nim. Palil na gazie na dotyk przy -5*C, krecil kolami na asfalcie, jesli sie go wkrecilo dosc wysoko.
Seria. Nieoryginalna jest galka na dzwigni zmiany biegow, bo oryginalna pekla i nie chcialo mis eciac i gwintowac dzwigni, wiec trafila na to jakas gumowa od czegostam - czego nie wiem, bo to bylo jeszcze w lapach ojca.
Prawie seria. Mowie prawie, bo tylni lewy wahacz przegnil i mcperson przelecial przez niego na wylot, wiec konieczna byla wymiana. Niestety nie udalo sie znalesc wahacza od serii I (na bebnach z tylu), wiec przyszedl wahacz z serii II na tarcach i polos zostala dostosowana do nowego wahacza.
Ogolnei zawias rewelka na polskie drogi. Bylem jedyny w okolicy, ktory osobowka mogl jezdzic 60 kmh po garbach i nie chaczyc o nie zadnym elementem zawieszenia.
Fabryczne 2 glosniki skradziono, przyszly jakies 2 szt. za 30zl z bazaru, byle tylko cos bylo. Radio tez jakeis bylo, nawet mialo kasete. W srodku, na stale.
Coz, ja sie balem to auto zabrac dalej jak 20km od domu i nie bez powodu...
Pamietam jedna podroz - powrot z wakacji - mialem moze 12 lat, ojciec prowadzil i sie akurat zdazylo, ze wczesniej przez 7 lat jezdzil tylko ceizarowkami i to starszymi, gdzioe nawet wieksze ruchy kierownica nie powodowaly zmiany w kierunku jazdy. Tym razem spowodowalo to zrzut na lewy pas, kontra, lot przez pas zieleni i szybki przelot przez 2 pasy jezdni w przeciwnym kierunku i ladowanie bokiem w poboczu. Nie bylo dachowania, dzeki niskiemu srodkowi ciezkosci i miekkiemu zawieszeniu.
Brak auta - brak porspektyw.
+ Wyglad
+ Pzrestronnosc wnetrza
+ Komfort podrozowania
+ Strach w oczach innych kierowcow na widok takiego kloca na drodze (jezdzilem nim ponad rok i tylko 2 razy ktos na mnie wymusil pierszenstwo ;))
- Dostepnosc czesci/koszta czesci
- Spalanie
- Spzredalem...
Osiagniecia ten woz mial tylko w sprontach po garbach, kocich lbach i kostce brukowej.
Drugim takim, ale serii II z tylnymi swiatlami serii I i silniczku 3.0 V6...
nio ziezły peugeot , klasyk i blachara dobra jeszce
Takiej odmiany jeszcze nie widzialem... Amerykanska wersja? 10/10 :)
No wlasnie, jak napisalem w opisie, auto sprzedalem przedewszystkim ze wzgledu na rdze. Nie bylo praktycznie podlogi z tylu, tylne prawe nadkole przy drzwiach przyjelo do siebie cala zrolowana gazete, zanim mozna bylo po
Ładne autko. Nie widać zadnej rdzy,szkoda,ze zostalo sprzedane. Zadbane, ciekawe jak silnik pracuje. Daje piąteczke :)
Zapraszam do mnie;)
maksio dla takiego pieknego auta, pozdr
dla mnie 6 przez wielki sentyment do puzotow:):)zapraszam do mojego puga
Piekny... szkoda ze sprzedales.... ale 6 dostanie przez moj sentyment do starych aut.
Jak napisalem, auto zostalo sprzedane 2 lata temu i na 99.9% poszlo na zyletki.
Skrzynia 5, moc i moment pisalem z oamieci z katalogu, jaki daaawno dawno temu na 2 min mialem w lapach, wiec moglem sie walnac.
Skrzynia 4 czy 5 biegowa?
Wow!
Nareszcie auto mojej babci ma konkurenta :D Widzę że silnik ten sam, ale coś mi się moc nie zgadza.
Jak na auto z oryginalnym lakierem blacharka wbrew pozorom w miarę dobrym stanie :) Nieco uboższe wyposażenie al
duzy,bardzo duzy szacunek za to auto.fajnie cos takiego obejrzec.szosteczka
hoho :) piękne autko, obyś dorwał tą serię II !! :) szkoda, że sprzedany :( ale 6 zostawiam ;)
Czy to sie nie nazywa milosc do samochodu? Az zasluguje na 7 chociaz niema, wiec zostaje max.6.
pozdrawiam i zycze spelnienia marzenia :)