facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Peugeot 505 1984r

Oglądano już 5851 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Peugeot 505 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    sekmie

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Pojemność

    2164 cm3

  • Moc

    130 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    15.00 s

  • Opis

    Jest to Peugeot 505 GTi (benzyna + LPG) z 1984r z silnikiem 2.2l o mocy 130KM. Posiada automatyczną skrzynię biegów oraz bogate wyposażenie dodatkowe:
    - alufelgi
    - szyberdach
    - centralny zamek
    - ABS
    - alarm
    - elektryczne szyby
    - halogeny
    - wspomaganie kierownicy
    - hak
    - skórzane fotele
    - metaliczny lakier
    - radio
    Autem jeździ się wyjątkowo.:) Niestety pojawiają się już małe problemy:(

    Postaram się dowiadywać coraz więcej o tym samochodzie.

  • Tuning

    Hmm... Jakby tu tuningować to auto?? Podtlenkiem azotu;> Hehe.
    Brak tuningu.

  • Silnik

    Silnik benzynowy 2,2 l
    Cztery cylindry, 130KM

  • Wnętrze

    Myślę, że wszystko widać na zdjęciu.
    Kilka razy polerowałem tapicerkę więc teraz tak się prezentuje :)

  • Zawieszenie

    Twarde jak przystało na sportowe auta. Mimo to po dziurach, że tak powiem \\\"płynie\\\". Prawie ich nie czuć.

  • Car Audio

    4 głośniki Pioner-a. Nigdy nie zgłośniłem na max-a, bo by mi uszy odpadły :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Nie wiem czy ktoś oglądał film \\\"60 sekund\\\". Tam jest taka akcja, jak Shelby GT500 gaśnie, gdy zbiło się lusterko. Może to głupie porównanie ale z tym autem było podobnie gdy \\\"chorowało\\\". Traciło obroty na postoju i pracowało, jakby miało silnik z 6 litrowy. To była ciekawa praca silnika, ale dużo wtedy palił, było coś nie tak. To regulator ciśnienia paliwa. Teraz jest wszystko ok i czasy, gdzie pracował jak Mustang się skończyły. hehe.

  • Perspektywy

    Marzą mi się żółte tablice.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy?? Oj, długo by wypisywać:) Kto by do niego wsiadł i się przejechał wiedziałby o czym mówię:) Ale przede wszystkim to, że na polskie drogi jest idealny tzn. nie czuć dziur. Ładnie sie go prowadzi, przyśpiesza chwilę po dodaniu gazu (to normalne - jest chwila opóźnienia - czyli wrzucenie biegu niżej), ma bardzo pojemny bagażnik. Nie posiada żadnej korozji !!, a lakier wciąż błyszczy, że można się przejrzeć :D

    Minusy?? Niestety, dość dużo pali, a jak jest zimny to ciężko go rozpędzić. Poza tym praktycznie nie można znaleźć żadnej części do niego. Cóż się dziwić...

  • Osiągnięcia

    No myślę, że praca silnika na 200 obrotach na minutę to niezły wyczyn:)
    Brak jakiegoś głośnego buczenia czy wycia przy 100 km/h.

  • Marzę o...

    Żółtych tablicach.

Komentarze (20)

  • 2010-08-27 00:41:30

    Bardzo ładna bryczka :D Rarytas jeszcze w takim stanie ;D Pozdrawiam

  • 2010-08-11 10:07:40

    Witam byłbym zainteresowany kupnem tego samochodu moje gg 25248111

  • 2010-07-31 20:46:12

    Woow cacko.... ładniutki ;))

  • 2010-01-01 11:47:27

    Piekny Prawdziwy RARYTAS !!! :)

  • 2009-05-01 13:32:55

    Piekne auto...!!! Dbaj o nie i chowaj jak najdluzej:) . Gratki!! Pozdrawiam:)

  • 2009-01-30 00:34:30

    milo zobaczyc historie francuskiej motoryzacji w takim stanie.
    heja

  • 2008-11-08 18:02:52

    Jaruzel jeździł 604 czyli autko o klasę wieksze. Ale twój egzemplarz jest śliczny fajnie jak ktoś dba o starego francuza a nie zajeżdża bo jest duży i tani. A żółte to nie będzie raczej problem ;)

  • 2008-10-31 22:22:35

    Autko klasa W latach 80-tych takim samym jezdził W.Jaruzelski Podobno w PRL były tylko trzy takie samochody Ale ten przeznaczony dla ówczesnego prezydenta PRL w.Jaruzelskiego został specjalnie opanceżony i przystosowany

  • 2008-10-20 21:57:36

    Super są te 505-ki. Mój tata ma już druga (ale kombi). Te autka są bardzo komfortowe. Szerokiej drogi życzę!

  • 2008-06-27 14:32:50

    Napisz co Ci do Dziadka potrzeba jest wsio co zapragniesz , napisz do mnie na r25@tlen.pl , sam miałem jeszcze niedawno 505 w takiej samej wersji ze skrzynką automat , wiem gdzie szukac części.

  • 2008-06-20 20:37:39

    cudowna 505ka, milo wspominam :)) faktycznie plynal po polskich drogach,
    pozdrawiam

  • 2008-04-12 20:06:07

    Pieeeeekny... Ach....

  • 2008-02-19 17:59:49

    super furka --lew to lew ---mialem 305 z '83 i byl swietny a 505 w takim stanie sam bym jeszcze dzis kupil---ode mnie 6

  • 2008-02-02 22:14:45

    siema mam takiego do sprzedania na pełnym ospojlerowaniu niebieski metalik welur itd. jeżeli chcesz zdjęcia wyśle e-mailem
    padł silnik ale na części b.d
    cena 1300zł
    jeżeli innych interesuje to można tam wrzucić 3.0 V

  • 2008-01-06 10:04:04
    Użytkownik usunięty

    Bardzo ładny, oryginał i bez rdzy, zadziwiające :) Wnętrze bardzo zadbane, ogólnie super :) 10/10
    Mój nie jest do końca oryginalny... A szkoda. Ale to wina tego że auto 10 lat stało na dworze i rdzewiało, przechodziło k

  • 2007-12-30 12:04:16

    Bardzo mi miło gdy czytam takie komentarze. Dziękuję bardzo. :)
    Mój dziadek włożył w ten samochód całe serce by trzymał się w takiej formie. Ja teraz będę robił wszystko, by pojeździł jak najdłużej :)
    Pozdrawiam :)

  • 2007-12-30 00:22:19

    Naprawdę miło mnie zaskoczyło, że ktoś jeszcze jeździ takim Peugeotem w takim stanie...ostatni egzemplarz, który widziałem należał do mojego wujka i pozostawiał sporo do życzenia...Gratuluje klasyka! Pzdr i zapraszam do

  • 2007-12-29 23:27:50

    dawno takiej fury nie widziałem... moj sąsiad mial taka, ale to bylo z 10lat temu... klasyk... nie ma juz takich na naszych drogach... pozdrawiam...

  • 2007-12-29 17:06:53

    ladny klasyk podoba mi się (:

    zapraszam!

  • 2007-12-29 15:01:02

    piękny klasyk :) widzę, że automat ;> a jaki tam masz silniczek :) wrzuć jakichś opis większy :) wnętrze pięknie zachowane..... cudo !!!! :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kymco Grand Dink 150
  • Mitsubishi Eclipse
  • Audi 80/90
  • WSK 125
  • Opel Vectra
  • KTM 125 EXC

Co robią kierowcy na PJ