Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Letnica
1600 cm3
200 KM
0.00 s
Co tu duzo mowic wyglad mowi sam za siebie. Teraz też pod maską jest całkiem ciekawie.
Jak widac na fotkah jedyne w swoim rodzaju ospjlerowanie zaprojektowane i wykonane przez wlasciciela.Cale przerobienie zajelo mi 7 dni roboczych.Zmieniony eprom wsterowniku podnoszacy obroty do 9000 i zmieniona mapa paliwowa.
Zmieniony filtr powietrza na sportowy(stozek),przelotowy uklad w
dydehowy. To było kiedyś. Jak widać na zdięciu kolektor wykonałem własno ręcznie do tego turbina garreta 60mm wydech i IC zawór upustowy i regulator ciśnienia paliwa+zegar ciśnienia doładowania. Tego tylko brakowało w tym projekcie.
Fotele kubelkowe z regulowanym i skladanym oparciem,pomaranczowe zegary wyskalowane do 9000obr i 260km/h.
Gwintowane i czerwone spręzyny.
Radjo JVCKDSH99 MP3.wzmacniacz Pionier na mosfetah 400W,glosnik Pioniera dwocewkowy w skrzyni i 4 Magnaty w seryjnyh miejscah
Sprzedanie auta i zakup SUZUKI GSXR1000.
Puhar za najladniejszego CRXa na zlocie w Gorzowie