Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Łomża
1149 cm3
75 KM
105 Nm
12.00 s
Historia z cyklu " a nigdy nie przypuszczałem że kupie Renault " ;)
Wszystkie modyfikacje opisane są poniżej w poszczególnych kategoriach ( jeśli masz ochote poczytać =] )
1.2 16v seria w 99%
Silnik bardzo oszczędny i jak na tę pojemność dość dynamiczny i elastyczny.
- Białe zegary
- Aluminiowa gałka-Jacky
- Aluminiowy reczny-Jacky
- Chromowana obramówka skrzyni biegów-Foliatec
- 2 x neon blue 35cm
- Siedzenia kubełkowe-fabryczne
- obicia drzwi oraz ścianek z tyłu niebieskiem welurem
- obszycie seryjnych słupków welurem
- Felgi Aluminiowe Alessio Wheels 16/45/205
- Opony 215/40/R16 Yokohama TYŁ
- Opony 205/45/R16 Fulda PRZÓD
- Tarcze hamulcowe wentylowane nacinane Brembo Sport + zaciski i klocki Ferodo Premium
- Wzmacniacz Hertz H535
- Głośnik niskotonowy Hertz HS 250
- 2x Hertz HV 165 przód
- 2x Hertz Eci 130 tył
- kondensator Phantom 1F
- 2x tweeter Hertz HT 20
- skrzynka głośnika niskotonowego umieszczona w kole zapasowym
- stroboskop
- 2x neon 35cm
- kompletna zabudowa bagażnika wykonana przez zakład Fox Tuning w Łomży
Każda nocna wyprawa :)
- lekka reorganizacja CA
- nowe zawieszenie -40mm
- malowanie prawie całego auta
- zmiana felg na 17'
Dla mnie ma same plusy :)
Można by było narzekac na osiągi, niezbyt duże wnętrze i mały bagażnik ale te braki wynagradza mi drugie auto - BMW 740i V8
- 49/50pkt na zawodach car audio w Modliinie za instalację audio
- podbicie paru serc :)
2.0 16v F4R z Clio Sport
i przedewszystkim utrzymaniu Żabci przy sobie :)
bo kobietę żal stracić..
ale ukochane auto.. n/c