Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Warszawa
1425 cm3
94 KM
121 Nm
10.00 s
26.06.2007 zakonczyl sie pewien okres..
podstawowo byla to wersja RT... ale troche ja "wzbogacilem"
...a co to takiego :p
- zmodyfikowany uklad dolotowy
- zmodyfikowany uklad wydechowy od kolektora
- zmodyfikowana magistrala wodna
- zmodyfikowany soft komputera wtrysku
- mocniejsza pompa paliwowa
- obrobka glowicy
...tak w skrocie
Zmodyfikowany silnik 1.4 Energy na jednopunktowym wtrysku.. udalo sie podniesc osiagi z seryjnych 82KM do 94KM ale wraz z tym wzroslo spalanie i problemy z nieseryjnymi czesciami
80% wnetrza pochodzi z clio 16V, plastiki lakierowane, biale podswietlenie,wielopunktowe oswietlenie kabiny LED,
Amortyzatory Monroe Reflex + sprezyny Tavema -35mm prog. utwardzona belka skretna
aluminiowe felgi Centra Type 22 w wersji "Black" 14/6,5 cala
opony Dunlop Sport SP2000 185/55 r14
a taka dziwna skladanina..
- jednostka sterujaca CD/MP3 z pelnym sterowniem pasma (nazwa niepotrzebna.. po co kusisc amatorow cudzej wlasnosci)
- piecyk Legacy (raczej rzadki w PL) 600W RMS 4 kanalowy (pelny x-over, pelna filtracja oktaw)
- przedni zestaw odseparowany na zwrotnicach aktywnych (sopran, mid, bass)
- tylni zestaw odseparowany na zwrotnicach aktywnych (sopran, mid)
- 2 x elipsa 250W RMS w połce (w kontrafazie), wytlumiony akustycznie bagaznik
- pelne okablowanie z miedzi OFC w/g standardow PASCA, okablowanie wzmacniacza w/g standardow PASCA
tomaszow maz. -> warszawa tylko z 1 biegiem a mianowicie z "trójką"
BRAK
+ radosc z jazdy (prowadzi sie praktycznie jak gokart)
+ nawet ciekawie sie to zbiera.. mozna sie oszukac ze swiatel
+ prosta konstrukcja wiec przerobki nie nastreczaja duzych porblemow i nakladow $$$
- problem z czesaciami z racji wprowadzonych modyfikacji
- wzrost "spozycia" paliwa
- czeste kontrole drogowe
- niski komfort jazdy po stolecznych dziurach
jeszcze mam prawko z moim trybem "agressive" na drogach stolicy :p