Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
warszawa
1800 cm3
169 KM
160 Nm
7.80 s
Moje wymarzone VTI i nic więcej się nie liczy :)
Było obnizone zawieszenie ale po paru kilometrach przejechanych po Warszawie zostalo wyrzucone chociarz teraz tez jest troche nizej od seri:) Stozek K&N, tlumik końcowy Ulter narazie tyle w planie układ dolotowy z kwasówki.
Zhamowany na 169 km czyli jak na honde wynik bardzo dobry bo serie trzyma.
Wszystko co było w tej wersji czyli skóra, klima i pełna elektryka
Spręzyny eibach :)
Seryjne glosniki z przodu na tyl czekaja na wlozenie jajka pioneer i jest radio jvc na mp3
Gdy ją kupiłem i po przejcechaniu 50km na super niskim zawieszeniu na jakiejs dziurze zadzialal czujnik wstrzasow i samochod nie chcial odpalic....szybko znalazlem wylacznik tego czujnika :)
ok 190 km i wyglad taki jaki lubie bo to co jest teraz to jeszcze nie to ;)
+ silnik i jego dzwiek
- polskie drogi nie dorosly do zawieszenia takiego samochodu
-objazd 2.5 v6 Vectry
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
- 200 km/h na 4 biegu :)
Od zawsze: corvetta rocznik 1986-1997 , mercedes e500(124), delta integrale 16v , audi quattro sport ( przejechac sie quattro z grupy B... )