Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Warszawa
652 cm3
24 KM
40 Nm
35.00 s
poczciwy maluch... dobre auto i nigdy mnie w trasie nie zawiódł.
splanowana głowica przy remoncie silnika
652 cm3, remont przy 81000 km,
wymienione boczki drzwi, kanapa tylna oraz siedzenia przednie na lotniczne... aluminiowe nakładki na pedały, bo te oryginalne gumowe się nie trzymały, no i cięzko w pedał było trafić nogą. A no i co najważniejsze a o czy zapomniałem to maluch był odpalany na przycisk niczym Laguna II. Widać go na zdjęciu na konsoli środkowej ten czerwony guzik ;]
przednie siedzenie przeszło drobny remont przy 75000 km - wymieniona jedna zwrotnica, resor piórowy i oba amortyzatory, Tylne zawieszenie miało wymieniane przy 70000 km amortyzatory i sprężyny
Radio CD Philips i 2 głośniki Tonsil 100W
kazda podroz to była przygoda
samochód sprzedałem już po zakupie Citroena. A miałem w planach tuningować go
+ to coś...
+ wszędzie mogłem zaparkować
+ tanie części
+ całkiem niezłe prowadzenie
- spalanie (6,5 - 7,5 l/100km)
- ciasnota
- głośny silnik
- znikomy komfort
- bagażnik w którym się nic nie mieści
przyspieszenie 0 - 100 km/h w 33 sek. - zmierzyłem na stoperze (po remoncie) ; V-max nie wiadomo... 130? ale Licznik kłamie