Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Świdnik / MazdaSPEED.pl
1800 cm3
136 KM
0.00 s
Mazda 323f 1.8 GT w skład wyposażenia wchodzi
*Klimatyzacja
*Centralny zamek na pilota
*Wspomaganie kierownicy
*Alufelgi 17"
*Elektryczny szyberdach
*Elektryczne szyby 4x
*Elektryczne lusterka GT
*Dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
*Fotele kubełkowe GT
*Regulowana kierownica
*Regulowane pasy
*Regulowane światła
*Podświetlenie stacyjki
*Nawigacja Satelitarna GPS (ACER)
*Antyradar Cobra 7000
*Światła do jazdy dziennej
*Ściemniacz oświetlenia
*Autoalarm
Zmienione zostały następujące elementy:
*Całe ospojlerowanie firmy ZENDER czyli
-Progi
-Przedni i tylny zderzak
-Spojler na klapę
-Spojler (lotka) nad szybę
*Sportowy tłumik BOSIMA 2x76 (alu + kwasówka)
*Przyciemnienie szyb tylnych bocznych na 90%
*Przyciemnienie tylnej szyby na 70%
*Postojówki 4-ledowe
*Obniżone i usztywnione zawieszenie - 35 mm
*Zastosowanie siatki tuningowej na zderzaku
*Pasek przeciwsłoneczny (Czarny połysk)
*Przyciemnione tylne kierunki czerwoną folią (czerwony pomarańcz)
*zastosowanie 3 opcjiowego oświetlenia tablicy rejestracyjnej w kolorze niebieskim i białym oraz białym z niebieską poświatą, wszystko włączane dwoma lotniczymi przyciskami przy zapalniczce
*Alufelgi 17" z oponami niskoprofilowymi 205/40/17 o limicie Y
*Pomalowane zaciski i bębny hamulcowe lakierem Czerwonym
*Zdjęcie wszystkich oznaczeń marki
*Spojler wycieraczki z Logiem MazdaSpeed
*Breloczek (logo mazdy)
*Zaklepane ranty nadkoli tylnych
*Zaklepane ranty nadkoli przednich
*Poszerzone nadkola tylne o 2 cm
*Sleepy Eyes (regulacja otwierania reflektorów)
*Zastosowanie siłowników maski w kolorze srebrnym
*Listwy boczne w kolorze nadwozia
*Wygładzona klapa tylna (usunięta wycieraczka i spryskiwacz)
*Tablica Rejestracyjna (przednia) zrobiona na zamówienie z blachy ocynkowanej
*Tablica zlotowa z ksywą
*Short shifter
*Przednia klamka kierowcy bez zamka
*Wlot powietrza w osłonie reflektora
*Boczne obrysówki CLEAR
*Przednie kierunki zmienione na białe + wyjęte zostały pomarańcze i dodane żarówki Chromowane
1.8 16V Bloki głowica z wersji 136 KM a osprzęt od wersji 128km
*Akumulator Centra Futura 55
*Świece NGK V-Line
*Polerowana Osłona kolektora wydechowego
*Polerowany Przepływomierz
*Polerowany kolektor ssący
*Przewody WN firmy NGK
*Pozłacane Klemy z dodatkowymi 4-roma wyjściami na przewody
*Sportowy filtr Stożkowy czerwony z chromowana siatką + osłona termiczna z hartowanego aluminium + 2 doloty zimnego powietrza
*Polerowany układ dolotowy z Kwasówki o średnicy 70 mm + filtr na odme JACKY + kolanka JACKY AUTO SPORT 120*
*Dodatkowy Starter na przycisk
*Kierownica sportowa "Personal Fittipaldi" Obszyta czarną skórą z wypolero3wanym wnętrzem
*Skórzany mieszek na dźwignię zmiany biegów (Czarny)
*Fotele kubełkowe od wersji GT
*Podłokietnik od Mx-3
*Dywaniki Aluminiowo-welurowe
*Nakładki na pedały SPARCO "FAST ALUMINIUM"
*Gałka zmiany biegów Aluminiowa (Chromowana)
*Alu-ramki tarcz zegarów
*Białe Zegary (Własny projekt) z niebieskim podświetleniem
*Biała tarcza nawiewów
*Oświetlenie drzwi na niebiesko
*Oświetlenie centralne na podsufitce zmienione na niebieskie
*Podświetlenie przycisków na desce rozdzielczej zmienione na niebieskie
*Podświetlenie przednich dywaników na niebiesko diodami 180*
*Podświetlenie tylnych dywaników na niebiesko diodami 180*
*Podłokietnik
*Dodatkowe przełączniki z diodami w konsoli środkowej (4)
-Włącznik "Sleepy eyes"
-Włącznik białego oświetlenia tablicy rejestracyjnej
-Włącznik niebieskiego oświetlenia tablicy rejestracyjnej
-Włącznik podświetlenia nóg kierowcy i pasażera
*Na tunelu przełączniki w kolorze czerwonym
-Włącznik RMT
-Włącznik podświetlenia tylnych dywaników
*Przycisk do odpalania samochodu "STARTER"
*Dodatkowe Zegary w słupku
-VACUUM
-Woltomierz
*Osłony słupków A polakierowane na kolor czarny
*3-punktowe pasy schroth
*Harness Bar z kwasówki
*Przód Sprężyny JAMEX -35
*Tył MTS Technik -35 mm
*Rozpórka kielichów przód zrobiona z blachy mocowań Macphersonów i rury srebrzanki, pomalowana lakierem fluorescencyjnym pomarańczowym i oczywiście wypolerowana usmiech
Jednostka sterująca: TV DVD NaviHeaven ZW-2038
* Wzmacniacz wbudowany 4 x 60 WATT
* Wbudowany ekran LCD 3,6" typ TFT (najwyższa jakość)
* Wbudowany TUNER TV (100 kanałów - SECAM, NTSC(M) PAL ( DK, I, BG))
* CZYTNIK kart SD/MMC + USB
* CYFROWY TUNER RADIOWY z RDS
* PRZEGLĄDARKA ZDJĘĆ JPG
* Odtwarzane pliki • DivX, MPEG4, DVD, VCD, SVCD, HDCD, DVD+RW, DVD-RW
* Dodatkowy pilot 30-sto przyciskowy
-----
z tyłu Zabudowa bagażnika zrobiona ze sklejki, wyciszona matami w środku a z zewnątrz obita futerkowym materiałem w kolorze czarnym :) w niej 4 głośniczki 150 W RMS i 200 W RMS, do tego 4 bassreflexy w kolorze czerwonym + obwódki z polerowanego aluminium, to wszystko podłączone do wzmacniacza:
Magnat Classic 360
Dane:
- Moc Max 4 x 140W
- Moc RMS 4 x 65W
- Moc RMS 2 x 180W
technologia MOSFET
- pasmo przenoszenia 5 Hz do 80 000 Hz
- impedancja obciążeniowa od 2 Ohm
- płynna regulacja poziomu sygnału wejścia (4V - 400mV)
- wybór MODE (4CH, 3Ch, 2CH)
- X-OVER (HPF 40 - 300Hz, flat, LPF 40 -300 Hz)
- BASS BOOST (on, off) dla każdego kanału
- pozłacane wszystkie wejścia i wyjścia
- Filtry: dolno i górno przepustowy
*Wzmacniacz zabudowany pod podświetlaną plexą w centralnej części zabudowy, kolor podświetlenia - niebieski.
*komora wzmacniacza odizolowana od głośników, boki obite polerowanym aluminium a tylna ściana z siatki aluminiowej dla lepszej wentylacji
*2 Wentylatory o średnicy 10 cm w tylnej cześci zabudowy ustawione na wtłaczanie zimnego i wysysanie ciepłego (tak zwany stały obieg)
*Półeczka pod głosniki 3 - drożne 220 RMS ale wydaje mi się ze mają co najwyżej z 55 RMS, półeczka wykonana ze sklejki 6 mm wzmocniona aluminiowymi kontowniczkami wszystko obite czarnym materiałem obiciowym
*Kable:
- Głośnikowe o średnicy 5 mm
- Zasilające o średnicy 10 mm
- Masa 10 mm
*Na tylnej kanapie zabudowany Kondensator 1 farad
*z przodu głośniki MAGNAT 162 w drzwiach,
Dane
Rodzaj: głośniki 2 drożne
Rozmiar: 165 mm
Moc Max: 100 W
Moc RMS: 50 W
Skuteczność: 90 dB
Impedancja: 4 ohm
Pasmo przenoszenia: 38 - 21.000 Hz
Podział częst.: 4000 Hz
oczywiście drzwi zostały wyciszone matami bitumicznymi
Jak go kupiłem w styczniu 2006-tego roku wracałem nim ze Szczecina na łysych oponach i zamarzniętym amortyzatorem podróż trwała jakieś 15 godzin :)
utrzymać w stanie idealnym, jeździć bezpiecznie nie przejechać przypadkiem jakiegoś rowerzystę :D i tak dalej....:)
*Rozpórka Kielichów Tył
+Mało pali i mało pije :P
+Praktycznie bezawaryjny
+Nie robi niespodzianek na długich trasach
+Klimatyzacja umila podróże
-Na trasie zapomina się że się jedzie i można się nadziać na suszarkę :/
Moim osiągnięciem jest to co widać na zdjęciach i to że na zlotach więcej jestem pytany niż sam pytam ;)
*moje 5 min w TVN Turbo
*Jakieś tam miejsce na konkursie tuningowym "TwojaFura.pl"
*Sam wszystko robię przy tym samochodzie.. nie jadę do firmy by mi byle zderzak założyli ze wzoru seicento.. szukam tylko oryginalnych rozwiązań jeśli się da .. same fotele kupiłem w 2 innych oddalonych od siebie o 500 km miastach a po sam samochód przejechałem 1000 km
MAZDA MAZDA MAZDA :) i pieniądze by móc jeździć na zloty :)