Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Poznań
1995 cm3
144 KM
170 Nm
8.00 s
Mazda MX-3 z 1993 fabrycznie z silnikiem 1,8 V6 zastąpionym 2.0 V6 wyjętym z Xedosa 6, co dało jej dodatkowe 11KM. Silnik w momencie przekładki miał przejechane 100 tys. dzięki czemu jest w doskonałym stanie w stosunku do wieku auta. Poza sportowym zawieszeniem, progami oraz swapem silnika auto jest w pełni fabryczne. Jazda nim daje niezapomniane wrażenia, a odgłos silnika V6 przyprawia o ciarki :) Polecam każdemu kto lubi szybko jeździć po zakrętach :)
obniżone zawieszenie, progi, sportowy wydech, reszta seryjna, bo taka jest najładniejsza :)
2.0 V6 - KF - silnik zaadoptowany Mazdy Xedos 6 - poprawia troszeczkę osiągi, jest w doskonałym stanie i przyśpiesza praktycznie w każdej partii obrotów, wydając przy tym niezapomniany dźwięk V6, który przy 6500 przyprawia o ciarki :)
Auto jest praktycznie dwuosobowe, chociaż w dowodzie rejestracyjnym jest napisane 4, to z tyłu może usiąść jedynie osoba o niewielkim wzroście - w środku narazie wszystko pozostało seryjne - niedługo planuję założyć zegary indiglo
obniżone, zdaje się o 35mm
Jednostka sterująca Pioneer z CD, podłączona do wzmacniacza Magnat Rapbull 4 kanałowego, z którego sobie idą kabelki do drzwi w których siedzą głośniki JBL osadzone na MDF'ie oraz do bagażnika w którym jest ogromna skrzynia wypełniająca go prawie w całości, wykonana w technologii push&pull
Każda jest niezapomniana... :)
W najbliższym czasie chcę wstawić czarne lampy lexus style do tyłu, do środka zegary indiglo, pomalować wkłady lamp przednich na czarno, może zamontować Xenony i na przyszły sezon na pewno kupić nowe felgi 17'' :)
+ doskonale trzyma się drogi
+ odgłos silnika
+ ponadczasowy wygląd - mimo 13 lat, nadal ludzie się za nim oglądają na ulicy :)
- tylko jeden - 11L / 100 km w mieście, 8 na trasie...
Wygrywa z niemal każdą inną MX-3 :)
RX-7, a jak się zestarzeję Xedosie 9 :)