Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Londyn
1300 cm3
0.00 s
Skodziana przeszla remont kapitalny. zostala rozkrecona "do ostatniej" srubki. praqktycznie wszystko co bylo mozliwe zostalo wymienione, nasmarowane, wyregulowane, nowy kolorek ...
nie wiem czy moglbym nazwac to tuningiem, czy jakims malym liftingiem. nie znam sie za bardzo na tym, wiec nic nie napisze bo nie nie chce pisac glupot ;-)
przez jakies 2 tygodnie byl silnik od felki wlozony, ale jak sie okazalo nie byl to najlpeszy traf techniczny tego silnika i wrocilem do serii. oczywiscie zrobilme razem ze starszym kapitalke tego silnika i teraz smiga jak ta lala ;-) zalozylem jeszcze LPG, zawsze pare zlociszy taniej ;-)
wnetrze caly czas w przerobce. skorzane fotele, tapicerka, zalozone elektryczne szyby, centralny, alarm i jakies tam jeszcze duperele...
seria
cos tam gra i wcale nie tak zle. radyjko sony nie pamietam modelu, dwa glosniczki alpine w polce, sub pionka za siedzonkami (skrzynka wykonana w miare mozliwosc miejscowych za siedzeniami), w przednich drzwiach glosniczki (cholercia wyleciala mi nazwa z glowy - logo z psem:) )
hmmm, chyba Skoda Obsession 2006. w poniedzailek pojechalem na przeglad po calym remoncie, czyli praktycznie pierwsze kroki skodziana, wtorek,sroda,czwarte,piatek bylem na wyjezdzie w pracy, popoludniu w piatek wrocilem i jazda do piotrkowa na zlot. nic sie nie popsulo, jedynie co linka gazu mi sie zaciela wiec uzylem wd40 i po sprawie i na zlocie zawiesila mi sie jedna rzecz (nie pamietam nazwy) ale pomoc skodziarza bardzo szybko zniwelowala problem i pozatym nic.
zawsze jest cos do zrobienia ;-)
nie wiem, chyba nie ma - no moze ze zdeczka za slaby silnik ;-)
od kwietnia 2006 kilka tras Szczecin - Londyn, w tym czasie robilem dwa razy kapitalke silnika. Wydaje mi sie ze milym osiagnieciem byl przejazd z Londka do Gliwic Rapidem z przyczepka i motorem na niej :- ) fajnie miny ludzi byly ...
hmmm, podobno nie wolno ujawniac marzen bo sie nie spelniaja ....
www.skodovka.pl