Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Warszawa
1998 cm3
180 KM
192 Nm
7.40 s
Toyota MR2 w wersji nadwoziowej targa, samochodzik bardzo przyjemny w prowadzeniu we wprawnych rekach.. nie wybacza głupich błędów...
AUTO SPRZEDANE w okolice Gliwic
- pomalowane zaciski :)
- usunięte oznaczenia z karoserii
- lekko zmodyfikowane ciśnienie paliwa
- zmieniony układ dolotowy na AEM kit
- zmieniony układ wydechowy gen 3
- przednie reflektory gładko szkłowe
- białe kierunki przód
(SWAP) 2.0 16V TwinCam ACIS 3S-GE generation 3 JDM 180KM w serii + system dolotowy AEM oraz kilka małych zmian
.. zbiera się jak 3S-GTE gen2.. a to już cieszy
- skóra i elektryka
- wymienione fotele
.. brak Klimatyzacji czasami dokucza
Obniżone, progresywne, fabryczne zawieszenie -50mm o specyfikacji torowej
Aluminiowe felgi Autec 16/7,5 cala (polerowane)
opony 205/45 i 225/50 (semi slick)
się rozwinęło się.. po co kusić złodzieja - GRA
.. udało się dojechać do domu z walniętą głowicą... ledwo
.. ale zasłona dymna jak za \"Rudym\".. uszczelki praktycznie już nie było :)
BRAK - auto sprzedane
plusy:
- Mocny motor jak na taką masę
- mała masa własna
- tylni napęd i silnik za plecami
- torowa specyfikacja zawieszenia (montowana tylko do 93r)
- zdejmowany szklany dach
- bardzo komfortowe wnętrze
- rzadkość na drodze
minusy:
- spalanie (jakieś 12/100 w mieście i 7/100 w trasie)
- bardzo twarde zawieszenie (w dłuższej trasie można się wściec)
- duża nadsterowność w zakrętach (sprawia niespodzianki)
- notorycznie niedociążony przód
- problemy z serwisem i częściami zamiennymi (drogo, bardzo drogo) - trzeba kombinować
- słabe seryjne reflektory (jak w maluchu) - clear\'y rozwiązują problem
jeździ i to najważniejsze.. a tak serio to zdobycie jej na własność było sporym osiągnięciem
żeby eMeRytka wróciła do 100% sprawności... ale wszystko w swoim czasie
PuZeL się rozwija :)