Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
police
1600 cm3
0.00 s
Tak jakoś zaczynałem od kadecika D ,pozniej przewineło sie pare innych i znowu skonczyłem na kadeciku tyle że tym razem E.Jest zwykłe seryjne E z silnicznkiem C16NZ z zimnym dolotem poprowadzonym z pod zderzaka ktory ma za zadanie dostarczyc powietrza do filtra stozkowego jednej ze znanszych firemek (cenzura).Jak na ten rocznik i na jego możliwości nei jest chyba zle bo na 400 metrow miałem wynik (rzy pełnym obciazeniu seryjnym ,bez paszerow) 19,62 oraz drugi przelot 19,83 wiec to daje do myslenia.
lekki lifting:zegary od gsi,kierownica od gsi,przyciemnione szybki,mieszek,koncówka tłumika,grill a`la GSI,brewki,maska na wysiegnikach,stożek z dolotem zimnego powietrza,tylnie swiatla ciemne od gsi oraz lotka z gsi.
Silnik C16NZ ,zabieram sie za poszukiwanie wałka od 1,3s oraz komputera i kolektora wydechowego od 2,0 celem dodania paru konikow.
Tapicerka welurowa w odcieniu brazu,jak na razie przymiarki do siedzen z GSI ale to planowane.Zmienione zegary na zegary z GSI z obrotomierzem oraz kierownica od GSI
Standardowe przednie ,tylnie zmienione amortyzatory od kadett E sedan.
Seria X-plod od radzia na całej reszcie kończac(wzmak ,glosniki,tubka)
Za duzo do pisania.
Lekkie podrasowanie silniczka,zmiana siedzen może kokpit od astry lub tigry :-)
Przestronne wnetrze ,czytelne zegary(jak na tamte czasy),brak problemow z silnikiem(teoretycznie nie do zajeżdzenia)prostota obslugi .Wady no coz skrzypiace plastiki ,kiepska instalacja (kable sie szybko przezeraja).
Udzial w zlotach i wyscigach na 1/4 mili .
w tej chwili o wiekszej kasie zeby mozna go bylo usprawniac dalej oraz o mozliwosciach dalszych startow na wyscigach oraz zlotach ,znalezienie sponsora ??