Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
piaseczno
2213 cm3
180 KM
280 Nm
0.00 s
Chrysler/Dodge Daytona
składany z 3 innych:
- 88' 2.2 Shelby "Z"
- 89' 2.2 Shelby Turbo II
- 90' 3.0 Dodge ES
w trakcie. regularna wojna.
2213ccm R4 Turbo II z intercoolerem pochodzący z połaczenia 2 silników:
- 88' Turbo II w starym bloku
- 89' Turbo II common block
po generalnym remoncie. lekko zmodyfikowany, utwardzany wałek. przesunięty rozrząd.
robi się dolot pod stożek i całkowicie przelotowy wydech.
skrzynia manualna 5-biegowa fabrycznie wzmacniana przez firmę Getarg
sprzęgło seryjne, zaraz się pewnie wysypie
turbina Garrett T3 pompująca do 15PSI (ok 1,1bara). BOV lezy i czeka.
nowszego typu z daytony ES
- wywalone wszelkie wygłuszenia
- usunięte niektóre elementy tapicerki
- środkowy kanał przystosowany pod manualną skrzynie
- niektóre elementy przełozone z shelby
- akumulator w bagazniku (zrobiło się miejsce na dolot)
rozważam wspawanie klatki zwiększającej sztywność nadwizia (i bezpieczeństwo przy okazji)
w planach regulowane KONI, sprężyny progresywne Eibach.
felgi 16", kapcie 225 (raczej ich końcówka).
prosty zestaw Sony Xplod, 6 głośników, mały wzmacniacz i woofer Pyle.
pojazd jest tak głośny że ładowanie kasy w lepszy sprzęt audio nie ma sensu
samochód ten przechodzi choroby wieku dziecięcego tak więc przygód nie brakuje..
wciąż zmienia mi sie co chwila koncepcja. zobaczymy co wyjdzie i na co pozwolą fundusze
+ ma zadatki
- ciągle się coś komplkuje
wstawienie tam silnika 2.2 i manualnej skrzyni.
challenger hemi okolice '70