Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Łomża/Coventry
1998 cm3
136 KM
9.50 s
Rocznik 2000,wersja CDX,full opcja z kremową skórą,climatronikiem i samopoziomującymi ksenonami
Może nie tyle tuning co delikatne modyfikacje stylistyczne:
grill Irmscher,boczne kierunki czarne,emblematy boczne i tylne Irmscher,dedykowany wydech Irmscher,
Poza tym modyfikacje użyteczne tudzież cieszące oko:
zmiana podświetlenia konsoli na diodowe niebiesko-czerwone,w tym zegary deko zakombinowane ze świecącym logo Irmscher,aluminiowe pedały,skórzane mieszki z kremową nicią,domykanie szyb z pilota przy ryglowaniu,regulowana prędkość pracy wycieraczek z manetką i przekaźnikiem z Omegi CDX i dla wtajemniczonych perełka: działająca ,fabryczna kontrolka pracy tempomatu w kokpicie :)
Reflektory przerobione na czarno i czarny grill zamiast chromu,
Wszystko na zdjęciach
X20XEV,seria,nic nie grzebane. Jedyne ulepszenia to zmienione ostatnio świece irydowe NGK i 10mm silikonowe przewody wysokiego napięcia HT Leads oraz sportowa wkładka filtra powietrza PiperCross
Mam plan co do kosmetyki pod maską,a mianowicie na wzór Vectry C i500 polakierować na czerwono kilka detali,jak korki: oleju,zbiorniczka spryskiwaczy i wyrównawczego płynu chłodzącego etc + kilka chromowych szczegółów.
jak to CDX,w tym przypadku jest chyba wszystko co Viki mogła wtedy mieć (poza fabryczną nawigacją)
Poza tym widać tu mój \"dotyk\". Pakiet drewniany czyli gałka biegów,ramka klimatronika i popielniczka poszedł w tytan z połyskiem,a wraz z nim ramka przycisków el szyb oraz tzw. cointray pod ręcznym i dźwignia ręcznego (oryginalna plastikowa).Zegary założone od SRI/GSI z przerobionym podświetleniem: wskazówki+mała czcionka+czerwone elemanty tarczy świecą na czerwono,a reszta na niebiesko,wraz z logo Irmschera na obrotomierzu co jest moją własną inwencją twórczą :) Z innych rzeczy alu rygielki drzwi Irmscher
obecnie siedzą sprężyny od SRi/Sport -20mm na żółtych amorkach Jamex
Maił być CDR500 z niebieskim podświetleniem,ale nie mam czasu się z tym \"bawić\". Na razie siedzi Kenwood,a docelowo Pioneer z niebieskim podświetleniem + adaptory do wyświetlacza w desce i sterowania z kiery
221km/h na A2 koło Hannoveru
Renowacja felg,dopieszczenie \"syfu\" pod machą i takie tam. Może deko ciemniejsze szybki,wywalenie kata... zobaczymy.
No i perspektyw już z tą Viki nie ma bo sprzedana ;/
\"+\" wygodny,w miarę szybki i tani w eksploatacji samochód,poza tym jestem miłośnikiem Vectry,więc sama w sobie już jest plusem :)
\"-\" prawdziwy fan Vectry nie dostrzega minusów ;D
marzy mi się SRi 2.5 V6 (nie mylić z 2.6) ale w takim wypasie jak mam teraz,to chyba nigdy nie znajdę :/
piękna viki ;) tak 3maj
fajnie odpicowana viki nic dodac nic ujac
Piękny jest,tylko szkoda,że anglik.pozdro i zapraszam do mnie.
Tak,te felgi fabrycznie szły do SXi,są to Ronale sygnowane marką Irmschera
Hmm.. mi się wydaje, że felgi pochodzą z wersji SXi. Autko super :)
www.vectra-klub.pl tam powinno być zdjęcie w galerii mojej viki
no prawie jak moja tylko ta kiera :P
no widze pasjonat vectry :) plany bardzo ciekawe, wiec trzymam kciuki za realizacje :) auto juz jest ladne a po tym co pis to juz bedzie wypas :)
No bo ona nie ma minusów ;-) Naprawdę ślicznotka ta VICI Pozdrawiam i życzę szerokości no i zapraszam do mnie ...