facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Omega 1997r

Oglądano już 1495 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Omega »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    slipkn0t

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    2497 cm3

  • Moc

    131 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    -elektryczne szyby przód i tył
    -podgrzewane i elektryczne lusterka,
    -elektryczna regulacja świateł,
    -centralny zamek + domykanie szyb z pilota,
    -klimatyzacja,
    -skrzynia manualna,
    edit 15.07.12 :
    -skórzane kubełki recaro,
    -czarne lampy soczewkowe przód

  • Tuning

    -sportowy grill,
    -kubełkowe fotele recaro,
    -sportowy wydech,
    -felgi alu Dezent 18 przód 8J tył 9J,
    -zmienione podświetlenie wnętrza na diodowe,
    -podświetlenie przycisków i pokręteł przerobione na mocniejsze diodowe,
    -spolerowany kolektor ssący i ERG,
    -dodatkowe niebieskie podświetlenie bagażnika pracujące w dwóch trybach (światło stałe,światło pulsujące w rytm muzyki)
    -przyciemnione lampy tył,
    -żarówki ledowe w światłach tył + białe ledy w postojowych przód,
    -dodatkowe niebieskie podświetlenie schowka w podłokietniku,
    -czarne klosze kierunkowskazów i diodowe żarówki na listwach bocznych,
    -panel sterowania nawiewami przerobiony na drewnopodobny z climatronica
    -obniżone zawieszenie, sprężyny Irmscher i amortyzatory Bilstein B4
    -sportowa kierownica irmscher carbon

  • Silnik

    -2,5 l diesel
    -131 KM

  • Wnętrze

    - recaro elektrycznie podnoszone,
    - dodatkowe podświetlenie w nawiewach z tyłu i rączki schowka pasażera,
    -panel sterowania nawiewami drewnopodobny

  • Zawieszenie

    Póki co seryjne ale jak mi odbije to zglebie i nauczę się jeździć powoli ;)

    edit 14.07.12 :
    Przód: Sprężyny Irmscher -35mm z 2.0 + amortyzatory Bilstein B4
    Tył: Sprężyny Irmscher -35 dedykowane

  • Car Audio

    -standardowe głośniki przód + tył,
    -radio JVC KD-G402
    -skrzynia basowa Ground Zero 800 RMS
    -wzmacniacz Ground Zero
    -kondensator 1F
    -okablowanie GZ

  • Perspektywy

    -skórzane boczki drzwi, -założone
    -kubełkowe fotele w czarnej skórze z podgrzewaniem, -założone
    -pakiet irmscher (zderzaki,grill i progi), -leżą i czekają na malowanie i montaż
    -kierownica ze sterowaniem irmscher drewno, -założona irmscher carbon
    -daszek ze stopem (już jest czeka na malowanie i montaż)
    -kompletna przebudowa car audio + wytłumienie,
    -listwy z bfl, -czekają na malowanie i montaż
    -elektryczne szyby tył -założone
    -drewnopodobny panel środkowy -zrobione :)
    -nawiewy na tylne boczne szyby -czekają na założenie
    -większy IC
    -likwidacja plastikowej rury i przeróbka dolotu

  • Plusy i minusy pojazdu

    +wygoda i komfort jazdy,
    +duży i pojemny bagażnik,
    +dość dobra dynamika,
    +dostępność części,



    -elementy rudej do zlikwidowania,
    -spalanie przy \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"ciężkiej\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" nodze :)

Komentarze (4)

  • 2010-10-28 20:15:39

    Ładna omega :D mamy te same silniki :D Ach ten dzwiek r6 w dieselku :D

    pozdrawiam i szerokosci

  • 2010-10-28 19:26:33

    Z braku czasu nie było kiedy rozwinąć profilu, ale ciągle nad tym pracuje :)
    A co do omy to projekt w ciągłym rozwoju od dnia zakupu.

  • 2010-10-28 11:25:21

    dzieki za mile slowa:)
    u Ciebie widze zadbana ome:) dorzuc wiecej zdjec!

    pozdawiam

  • 2010-10-17 13:23:12

    No niezła maszyna ;)

    10/10 i zapraszam do siebie ;P

    Pozdrawiam i szerokości życzę!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Puma
  • Nissan Primera
  • Honda NSR 125
  • Router Traffico XS
  • Yamaha DT 80
  • Skoda Fabia

Co robią kierowcy na PJ