Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Warszawa
1998 cm3
150 KM
7.00 s
Auto w moim posiadaniu od roku, kupione z nieudolnie przełożonym silnikiem, cały czas doprowadzam je do stanu ładu i składu, chodz ciągle wychodza jakies niespodzianki, jak narazie za mojej kadencji poza rzeczami eksploatacyjnymi wymienione:
- nowe wtryskiwacze niebieskie od MT2.8
- nowa pompe paliwa 3 bar
- nowy regulator cisnienia paliwa na szynie
- gwint KW
- nowa maglownica + końcówki Lemforda
- poliuretany zółte
- rozpórka kielichów
- odelżony zamach o 30% u p. Otoczaka
- praktycznie najkrótsza skrzynia pasuja do oplowskiego 2.0L z nexii sportive 1.5 o oznaczeniu BS 3722
SWAP z 1.0 na C20XE 150KM
- nowe wtryskiwacze niebieskie od MT2.8
- nowa pompe paliwa 3 bar
- nowy regulator cisnienia paliwa na szynie
- gwint KW
- odelżony zamach o 30% u p. Otoczaka
- krótka skrzynia
C20XE
Narazie dodane wskazniki temp. oleju + cisnienie, srodek od wersji sport (połkubełkowe fotele od calibry) dodane pasy 4-pkt. kubełek RECARO
gwint KW skrecono ~60mm
Jednostka alpine cde-9880R + odseparowany przod hertz dsk + skrzynia JBL ze wzmacniaczem Blaupunkt
czekaja na obróbke:
głowica oraz wałki
kiedys może swistak...
+ jezdzi, szybko jezdzi :)
+ wszedzie zaparkuje
+ jakos tam wygląda
+ trzymanie sie drogi
+ w miarę niepozorne
- spalanie
- to nie jest wygodne auto :D
- wychodzą jakies niespodzianki po swapie
zkillowane pare mocniejszych aut :)
paliwie za 2 zł :D