Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Gniezno
2000 cm3
115 KM
11.00 s
Moja aktualna już czwarta Calibra,mam do nich sentyment:)
Tym razem się przyłożyłem,szukałem oryginalnego,bezwypadkowego i z oryginalnym lakierem egzemplarza w dodatku koloru srebrnego,było ciężko,ale udało się.
Cali przeszła gruntowną renowację,karoseria była i jest bez rdzy i spawania,ale musiałem ją zapobiegawczo zabezpieczyć antykorozyjnie,a więc całość rozebrane,zakonserwowane od środka i na zewnątrz,później świeży lakier,wszytkie elementy nawet z najmniejszą ryską wymienione na bez skazy,założona tapicerka skórzana czarna,elekryczne szyby,które musiałem zainstalować,alufelgi były już 17 Borbet,teraz 18 od Renault.Coraz bardziej rozbudowany sprzęt audio,zabudowa bagażnika.
Dodam iż Calibra to moje auto koneserskie:)używane z reguły w wolne wekendy niedeszczowe,w zimie zamknięta w garażu.W planach oryginalny pakiet irmscher
(dokładki,zawieszenie,alufelgi).
Z żalem patrzę na niektóre zajechane Calibry z agro,mam nadzieję,że jak najszybciej wyginą i zostaną same dobre egzemplarze,tak jak to było 10 lat temu,gdy nabyłem moją pierwszą Calibrę-też srebrną.Calibra to kultowe auto.
Pozdrawiam Calibrowiczów:)
Zlot w Gostyniu.
Same plusy:)