Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Wałbrzych
1598 cm3
75 KM
0.00 s
Autko kupiłem na początku grudnia za symboliczne 1000zł, cena taka ponieważ autko było uderzone w przód. Maska była podklepana, grill zmienione ale pod spodem wszystko dalej pogniecione, wóz na chodzie. 1.6 ładnie chodzi ale raczej pije olej, ma też uszkodzony uszczelniacz na wale za którego nie chce mi się zabierać. Auto dostałem na 3 alufelgach bo jeden alus ucierpiał przy uderzeniu z krawężnikiem, wahacz lewy był cofnięty, w aucie od czasu jak je mam to zmieniłem lampy tylne które dostałem gratis, zrobiłem cały przód, zmieniłem maskę, zmieniłem sprężyny na -60 przód -40 tył, ale teraz będzie przód też -40, wsadziłem amorki z mojego rozsprzedanego Kadetta na tył sportowe, przełożyłem hamulce, były 236 a teraz są 256, czeka już zestaw 284 na przód i 260 tył z Vectry B V6. Odnowiłem alusy z Kadetta i pomalowałem w kolor auta, założyłem oponę Kleber 205/50 R15. A tak to tylko jeżdzę. Auto ma szyberdach i w sumie, jest całkiem gołe, no ale to początek produkcji, to nie wymagałem cudów. Auto wziąłem też ze względu na to że jest bardzo zdrowe od spodu jak i ma zrobione blachy które zazwyczaj w tych autach ulegają korozji.
W sumie zostanie seria.
Za słaby, ale już czeka 2.5 V6 x25xe z Vectry B i napęd z 2.0 skrzynia F16.
Seria, kierownica z Calibry, na montaż czeka centralny zamek no i chyba będą szyby w prądzie, czeka też na montaż silnik do elektrycznego szyberdachu.
Eibach Sport-Line -60/-40 ale przód będzie też -40.
Przód seria, tył seria, wrzucona skrzynia z głośnikami 2x GPower, wzmacniacz Pyle 400watt, radio Pionieera ale modelu teraz nie pamiętam :)
Ma jeździć i być niezawodne, dawać frajdę po przekładce silnika :)
Spalanie mimo niskiej mocy, ogniska korozji.