Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gdynia
1315 cm3
0.00 s
Idealny samochód do zabawy w terenie. Małe wymiary w wielu przypadkach dają przewagę nad większymi,"bardziej terenowymi" pojazdami. Jak na terenówkę całkiem rozsądne koszty utrzymania i tuningu.
Zmodyfikowane zawieszenie: zmienione wieszaki, amortyzatory od MB 109, dołożone po jednym piórze, całość poskutkowała podniesieniem o kilka cm. Blokada Lock-Right w tylnym moście, podcięte nadkola, reduktor od sj-410, zderzaki i progi przygotowane pod hi-lifta, wyciągarka elektryczna, mała kierownica z nabą, wspomaganie kierownicy (to nie żart, w samuraju to nie było wyposażenie standardowe), opony nalewki simex 215 R 15, alternator od BMW, snorkel.
Niestety standardowy, może kiedyś 16 od Vitary.
Poza kierownicą pełna seria, planowane fotele od jakiegoś gti lub inne sportowe.
Każdą podróż tym pojazdem dalszą niż 100 km dobrze się pamięta (przez dłuższy czas po jego opuszczeniu huczy w głowie i ma się wrażenie jakby się dalej jechało).
Super autko w teren, do miasta i na krótkie przejazdy może być. Na dłuższe wycieczki pow. 50 km, porażka. Ale to auto z założenia było w teren, a przeróbki poprawiając zdolności poza drogą, zdecydowanie pogorszyły prowadzenie na czarnym i komfort jazdy.
Jak na razie najlepiej to miejsca w pierwszej 10 na ok. 50-60 pojzadów.
Pieniążkach na przeróbki, bo im dalej się wejdzie w off-road tym bardziej rośnie apetyt na zmiany w aucie, a tym samym i koszty.