Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
South Lake Tahoe, CA
4000 cm3
190 KM
301 Nm
0.00 s
Wrangler TJ wersja Sahara.
UPDATE:
W ostatnim czasie pojawilo sie kilka zmian w moim Jeepie. Zalozylem wyciagarke Warn 9,4ti i nowe opony Maxxis Creepy Crawler w rozmiarze 35x12,50x15...sa to opony typowo w teren ze wzgledu miedzy innymi na miekka mieszanke gumy oraz budowe diagonalna....
Nowe zmiany sa na zdjeciach ktore wlasnie dodalem. Jeep dostal tez blokady mostow Powertrax.
Zawieszenie Rubicon Express super flex..nominalnie 3,5 cala ale po porownaniu do fabrycznego jeepa dalo 5,5 cala liftu, Amory OME, Regulowane panhardy, opony 35x12,50x15 Goodyear MT/r, Uklad sterowania Currie Heavy Duty, pelna klatka bezpieczenstwa firmy RockHard, opancerzony silnik i bak, wzmocnione progi firmy shockworks, Przednie blotniki "flat fenders" oraz zderzak typu :stinger" firmy "Poison Spyder Customs" Tylny wal CV zrobiony na wymiar przez Toma Woodsa, Tylny zderzak z mocowaniem kola firmy LOD, Mechanizm zmiany biegow reduktora- Novak Shifter i jeszcze sporo rzeczy o ktorych w tej chwili nie pamietam
Fabryczne 190 koni wystarcza w kazdym terenie. polaczony z manualna skrzynia NV3550 i reduktorem NP231 z SYE
Pelna klatka firmy Rockhard. Brak wykladziny, GPS i CB zamontowane do klatki.
Rubicon Express Super Flex, Amory OME, regulowane panhardy, regulowane wahacze, Laczniki stabilizatora JKS.
Sony X-plode
Praktycznie kazdy wypad w teren.
Uklad kierowniczy z Hydro assist i pare innych przydatnych w terenie rzeczy.
+ moge nim wjechac wszedzie
+ dobry na zimowe warunki ktore tu gdzie mieszkam utrzymuja sie przez 6 miesiecy w roku.
Zaliczone szlaki w Moab, szlak Rubicon i pare ciezkich terenow.