Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Żołynia
650 cm3
24 KM
0.00 s
Maluch odratowany przed złomowaniem. Jeździł przez 7 lat u mnie po Polskich Drogach. Obecnie kabrio.
Filmy na:
http://pl.youtube.com/watch?v=sgIrp8nZ3jE&mode=user&search=
Obcięty dach razem ze słupaki. Zostawiona przednia szyba i trójkąciki. Ostatnio dorobiony stelarz wzmacniający z rur na środku. Zamontowane halogeny na stelarzu, lampa stopu "przeciwmgielna" i linija z czerwonych diód jako podświetlenie wnętrza. Stelarz otulony otuliną do rur.
Standard
Standard
Standard. Siada prawa strona MOCNO!!!!
Brak. Najlepszy jest świst i powiew powietrza w czasie jazdy.
Każda podróż nim daje prawdziwą frajdę.
hymmm. Jeżeli buda już się nie będzie nadawała do niczego to rozbiórka całkowita i na bazie jego części zrobię RURAKA.
+: frajda z jazdy
-: rdzewiejąca karoseria
4 godziny jazdy po lesie na 2 biegu - bez problemu.
Jazda z prędkością 40 - 50km/h po dziurach i dołach - trzyma się.
MALUCH TO DOBRA TERENÓWA I AUTO LEŚNICZE.
RURAKU z części tego malucha jak już karoseria nie będzie się nadawała do niczego.