Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Biała
1998 cm3
115 KM
0.00 s
primka p10 po lifcie czyli szerokie zderzaki i gril jak w GT.znawcy wiedzą.posiada dość bogate wyposażenie:
-4xel szyby
-el szyberdach
-el lusterka
-podgrzewanie lusterek
-cenrtalny zamek + immobilaiser
-rzecz jasna wspomaganie kierownicy
-ABS
-6 głośników fabrycznie
-welurowa tapicerka
-fotel kierowcy regulowany w 5 plaszczyznach
-podłokietnik na tylnej kanapie
-el regulowane światła
niema.
pieknie pracuje.ani razu mnie nie zawiódł.a przejechałem juz ponad 30 tys km od stycznia 2009r.no wkońcu jest to niezawodna jednostka SR20De czyli rozrząd na łańcuszku oraz dwa wałki rozrządu i 16 zaworów w skrócie 2.0 16V
duzio miejsca
Swietnie trzyma drogi.wkońcu japończyk.troche twarde ale da sie przyzwyczaic
tył-wzmacniacz MAGNAT ROCK 4000 + dwa Głośniki eliptyczne
-przód-w słupkach syczki blaupunkta (fabryczne) a w drzwiach tez fabryczne eliptyczne blaupunkta (myśłe wstawic MAGNATA 165 obwód ale nie ma jak zbytnio.no i radyjko oczywiście PIONEER DEH2000MP
jak przyjechalem do domu po kupnie
+nissan
+niezawodnie
+mało pali
+tanie z dobrym wyposażeniem
+dobra blacharka
-drogie części
-czasem problem z dojściem do wszystkiego bo jest tak naźgane pod maską że szok
200km/h
P11 GT.rzecz jesna 2.0 16V.a jeszcze wieksze marzenie to to żeby miała silnik SR20VE
ładne autko świetnie sie prezentuje daje 10/10 oceń moje moto