facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Nissan Primera 1993r

Oglądano już 1940 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Nissan Primera »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    mas444

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    nissanklub.pl

  • Pojemność

    1974 cm3

  • Moc

    75 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój pierwszy tak pakowny samochód.
    Zmieściłem w nim żonę, żony bagaże, dwie córki i psa
    Wyposażenie:
    - elektryczne szyby ( wszystkie 4 )
    - elektryczne i podgrzewane lusterka
    - elektrycznie regulowane reflektory
    - fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach
    - składana/dzielona tylna kanapa
    - podłokietniki
    - szyberdach elektryczny
    - elektrycznie regulowane reflektory
    - alarm z centralnym zamkiem
    - welur wszędzie
    - alufelgi
    - regulacja podświetlenia zegarów
    - elektryczny panel sterowania nawiewem
    - hak
    - oddzielne podświetlenie dla kierowcy i pasażera
    - kontrola obecności wody w filtrze paliwa
    - kontrola braku płynu do spryskiwacza
    - regulowana kierownica
    - wspomaganie kierownicy
    - podświetlenie schowka
    JAK NA 1993 rok TO CAŁKIEM NIEŹLE

  • Tuning

    własne patenty:
    - ręczy włącznik/wyłącznik świec żarowych z kontrolką
    - płynne rozjaśnianie/ściemnianie lamp sufitowych
    - ręczny włącznik wentylatora chłodnicy
    - cyfrowy wskaźnik ładowania akumulatora
    - własnej konstrukcji czujnik temperatury
    - ESA
    - No EGR
    Cdn.

  • Silnik

    2.0 diesel. Wolnossący silnik wysokoprężny bez turbo i intercoolera. Rozrząd OHC 2 zawory na cylinder, napędzany paskiem zębatym. System wtrysku Kiki, pompa Zexel z automatycznym przyspieszeniem kąta wtrysku napędzana paskiem zębatym od wałka rozrządu.
    System EGR sterowany elektrycznie od czujników na pompie wtryskowej.

  • Wnętrze

    bardzo przestronne i wygodne. Doskonała widoczność do przodu i na boki. Dzięki dużym lusterkom bocznym i niemal pionowej klapie tylnej dobre wyczucie odległości do tyłu.

  • Zawieszenie

    miękkie, klasyczne. Z przodu kolumny, wahacze dolne, stabilizator. Z tyłu belka sztywna, sprężyny, oddzielnie amortyzatory, oraz stabilizator

  • Car Audio

    Pioneer DEH 2800MP

  • Perspektywy

    Jeździć dopóki nie zardzewieje

  • Plusy i minusy pojazdu

    plusy
    - wygodne i przestronne wnętrze.
    - mało awaryjne auto
    - trwały silnik klasycznej starej szkoły
    - brak rozbudowanej elektroniki
    - proste zawieszenie
    - doskonała ergonomia i przejrzystość deski rozdzielczej
    - auto w najbogatszej wersji z tamtych lat

    minusy
    - ceny nowych części zamiennych
    - wiek robi swoje - korozja
    - stosunkowo duże spalanie
    - brak klimy

  • Marzę o...

    Garażu, kasie i czasie aby odrestaurować Syrenę, lub Wartburga.

Komentarze (7)

  • 2008-06-29 15:56:17

    Powtarzam z VILQiem :"6 dla W10 z NKP ;)" ;)

  • 2007-10-09 17:40:48

    6 dla W10 z NKP ;)

  • 2007-09-05 20:57:40

    spoko autko zostawiam 6 ;]

    i zapraszam do Siebie Pozdrawiam

  • 2007-09-05 20:27:59

    Fajny sprzęt,daje 6 i zapraqszam do mnie.Pozdrawiam

  • 2007-09-05 18:47:00

    Witam:) pozdrawiam i 6 zostawiam
    zapraszam do siebie:)

  • 2007-09-05 17:00:04

    swietna Primerka.fantastyczny opis!wyczuwalna pasja motoryzacyjna :).6

  • 2007-09-05 15:17:00

    no fajny samochodzik troche małe aluski ale to przecież nie samochód pokazowy:PP

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Quantum
  • Honda Prelude
  • Fiat 125P
  • KTM 125 EXC
  • Peugeot Speedfight
  • Ford Focus

Co robią kierowcy na PJ