Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
nissanklub.pl
1974 cm3
75 KM
0.00 s
Mój pierwszy tak pakowny samochód.
Zmieściłem w nim żonę, żony bagaże, dwie córki i psa
Wyposażenie:
- elektryczne szyby ( wszystkie 4 )
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektrycznie regulowane reflektory
- fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach
- składana/dzielona tylna kanapa
- podłokietniki
- szyberdach elektryczny
- elektrycznie regulowane reflektory
- alarm z centralnym zamkiem
- welur wszędzie
- alufelgi
- regulacja podświetlenia zegarów
- elektryczny panel sterowania nawiewem
- hak
- oddzielne podświetlenie dla kierowcy i pasażera
- kontrola obecności wody w filtrze paliwa
- kontrola braku płynu do spryskiwacza
- regulowana kierownica
- wspomaganie kierownicy
- podświetlenie schowka
JAK NA 1993 rok TO CAŁKIEM NIEŹLE
własne patenty:
- ręczy włącznik/wyłącznik świec żarowych z kontrolką
- płynne rozjaśnianie/ściemnianie lamp sufitowych
- ręczny włącznik wentylatora chłodnicy
- cyfrowy wskaźnik ładowania akumulatora
- własnej konstrukcji czujnik temperatury
- ESA
- No EGR
Cdn.
2.0 diesel. Wolnossący silnik wysokoprężny bez turbo i intercoolera. Rozrząd OHC 2 zawory na cylinder, napędzany paskiem zębatym. System wtrysku Kiki, pompa Zexel z automatycznym przyspieszeniem kąta wtrysku napędzana paskiem zębatym od wałka rozrządu.
System EGR sterowany elektrycznie od czujników na pompie wtryskowej.
bardzo przestronne i wygodne. Doskonała widoczność do przodu i na boki. Dzięki dużym lusterkom bocznym i niemal pionowej klapie tylnej dobre wyczucie odległości do tyłu.
miękkie, klasyczne. Z przodu kolumny, wahacze dolne, stabilizator. Z tyłu belka sztywna, sprężyny, oddzielnie amortyzatory, oraz stabilizator
Pioneer DEH 2800MP
Jeździć dopóki nie zardzewieje
plusy
- wygodne i przestronne wnętrze.
- mało awaryjne auto
- trwały silnik klasycznej starej szkoły
- brak rozbudowanej elektroniki
- proste zawieszenie
- doskonała ergonomia i przejrzystość deski rozdzielczej
- auto w najbogatszej wersji z tamtych lat
minusy
- ceny nowych części zamiennych
- wiek robi swoje - korozja
- stosunkowo duże spalanie
- brak klimy
Garażu, kasie i czasie aby odrestaurować Syrenę, lub Wartburga.
Powtarzam z VILQiem :"6 dla W10 z NKP ;)" ;)
6 dla W10 z NKP ;)
spoko autko zostawiam 6 ;]
i zapraszam do Siebie Pozdrawiam
Fajny sprzęt,daje 6 i zapraqszam do mnie.Pozdrawiam
Witam:) pozdrawiam i 6 zostawiam
zapraszam do siebie:)
swietna Primerka.fantastyczny opis!wyczuwalna pasja motoryzacyjna :).6
no fajny samochodzik troche małe aluski ale to przecież nie samochód pokazowy:PP