Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Kraków
2389 cm3
135 KM
217 Nm
15.00 s
Samochód kupiony W wakacje 2010 od mechanika w całkiem dobrym stanie napędy po remoncie, hamulce resory z tyłu po wymianie. Założona nowa instalacja gazowa. po remoncie przedniego zawieszenia (poliuretan). Jedyne awarie to poluźnił się filtr oleju, przegryziony kabel od cewki do kopułki, pęknięta gałka kierownicza (wada materiału)
Halogeny z przodu, dołożone halogeny Cofania 2x (podwójne H3 55W) i to by było tyle
W planach chromowany zderzak przedni i tylny + prostokątne halogeny na dachu
KA24E silnik 12 zaworowy (2 dolotowe 1 wylotowy), podobno silnik nie do zajechania całkiem przyjemnie się tym jeździ nie najgorzej się odpycha. Jeźziłem 2,5 Diesel i wydaje mi się że mój benzyniak jest o wiele bardziej dynamiczny
2 normalne miejsca + dwie ławeczki z tyłu (ale na dalszą trasę raczej ciężko kogoś tam upchać, podobno w miarę się jeździ jak tylko z tyłu jest jedna osoba. Deska już taka jak w TERRANO II całkiem przyjemnie wygląda , moim zdaniem dużo bardziej udana od poprzedniej kanciastej.
Welurowe fotele z Terrano I regulowany kąt siedziska i wyparcie pleców
Wyposażenie
- Seryjnie manualna klima
- elektryczne szyby (terrano I)
- elektrycznie regulowane lusterka (terrano I)
- regulowana kolumna kierownicy (terrano I)
- centralny zamek (siłowniki z terrano I) centralka + piloty scyzoryk
Przednie zawieszenie jest jego słabym punktem. Wahacze, drążki skrętne. Przeniesienie napędu przy pomocy giętkich półosiek. Manualne sprzęgiełka w piastach.
Z tyłu sztywny most na resorach piórowych ( bardzo sztywne zawieszenie w zimie wożę 150 kg piasku żeby tył nie latał za bardzo) blokada LSD coś koło 30%
BLaupunkt Asterdam TCM127 zmieniarka 10cd Jakieś głośniki Alpine w drzwiach skrzynia GTB300 + Wzmacniacz Blaupunkt GT$
Tej zimy wpadłem w mały poślizg na jakiejś budowlanej drodze i przywaliłem w poukładane jedna na drugiej betonowe płyty. Tak gdzieś około 15 było pewnie to miało kilka ton. Uderzyłem orurowaniem, myślałem że wszystko będzie pogięte a tu tylko ryska na rurze :-)
+ dosyć pojemna paka
+ niezłe przyśpieszenia jak na 1860kg
+ rewelacyjne wspomaganie kierownicy
+ bardzo dobra widoczność
- trochę za duży w mieście
- sztywne tylne zawieszenie, samochód podskakuje jak jest pusta paka
- poroniony patent ze sprzęgiełkami w piastach
Przeróbce na UNNISSANA :-)
Chciałbym jeszcze podnieść zawieszenie i kabine :-)
Piekne Autko :)
Zarazem gustowne i ze smakiem, i co najwazniejsze brak jakiegos wiejskiego tjuninguuu :E
Daje 11/10 :))
Pozdrawiam i zapraszam do ocenki mojego Zoltego Kropka