facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Nissan Pickup 1994r

Oglądano już 2741 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Nissan Pickup »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    Mitek

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    2389 cm3

  • Moc

    135 KM

  • Max. moment obrotowy

    217 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    15.00 s

  • Opis

    Samochód kupiony W wakacje 2010 od mechanika w całkiem dobrym stanie napędy po remoncie, hamulce resory z tyłu po wymianie. Założona nowa instalacja gazowa. po remoncie przedniego zawieszenia (poliuretan). Jedyne awarie to poluźnił się filtr oleju, przegryziony kabel od cewki do kopułki, pęknięta gałka kierownicza (wada materiału)

  • Tuning

    Halogeny z przodu, dołożone halogeny Cofania 2x (podwójne H3 55W) i to by było tyle

    W planach chromowany zderzak przedni i tylny + prostokątne halogeny na dachu

  • Silnik

    KA24E silnik 12 zaworowy (2 dolotowe 1 wylotowy), podobno silnik nie do zajechania całkiem przyjemnie się tym jeździ nie najgorzej się odpycha. Jeźziłem 2,5 Diesel i wydaje mi się że mój benzyniak jest o wiele bardziej dynamiczny

  • Wnętrze

    2 normalne miejsca + dwie ławeczki z tyłu (ale na dalszą trasę raczej ciężko kogoś tam upchać, podobno w miarę się jeździ jak tylko z tyłu jest jedna osoba. Deska już taka jak w TERRANO II całkiem przyjemnie wygląda , moim zdaniem dużo bardziej udana od poprzedniej kanciastej.

    Welurowe fotele z Terrano I regulowany kąt siedziska i wyparcie pleców

    Wyposażenie
    - Seryjnie manualna klima
    - elektryczne szyby (terrano I)
    - elektrycznie regulowane lusterka (terrano I)
    - regulowana kolumna kierownicy (terrano I)
    - centralny zamek (siłowniki z terrano I) centralka + piloty scyzoryk

  • Zawieszenie

    Przednie zawieszenie jest jego słabym punktem. Wahacze, drążki skrętne. Przeniesienie napędu przy pomocy giętkich półosiek. Manualne sprzęgiełka w piastach.

    Z tyłu sztywny most na resorach piórowych ( bardzo sztywne zawieszenie w zimie wożę 150 kg piasku żeby tył nie latał za bardzo) blokada LSD coś koło 30%

  • Car Audio

    BLaupunkt Asterdam TCM127 zmieniarka 10cd Jakieś głośniki Alpine w drzwiach skrzynia GTB300 + Wzmacniacz Blaupunkt GT$

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Tej zimy wpadłem w mały poślizg na jakiejś budowlanej drodze i przywaliłem w poukładane jedna na drugiej betonowe płyty. Tak gdzieś około 15 było pewnie to miało kilka ton. Uderzyłem orurowaniem, myślałem że wszystko będzie pogięte a tu tylko ryska na rurze :-)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + dosyć pojemna paka
    + niezłe przyśpieszenia jak na 1860kg
    + rewelacyjne wspomaganie kierownicy
    + bardzo dobra widoczność

    - trochę za duży w mieście
    - sztywne tylne zawieszenie, samochód podskakuje jak jest pusta paka
    - poroniony patent ze sprzęgiełkami w piastach

  • Marzę o...

    Przeróbce na UNNISSANA :-)

    Chciałbym jeszcze podnieść zawieszenie i kabine :-)

Komentarze (1)

  • 2010-12-27 15:56:35

    Piekne Autko :)
    Zarazem gustowne i ze smakiem, i co najwazniejsze brak jakiegos wiejskiego tjuninguuu :E
    Daje 11/10 :))
    Pozdrawiam i zapraszam do ocenki mojego Zoltego Kropka

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kingway Ufo
  • Volkswagen Golf
  • Gilera Runner 50
  • Kawasaki AE 80
  • Mitsubishi Eclipse
  • Nissan Primera

Co robią kierowcy na PJ