Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Kielce/Cleveland,OH
2400 cm3
190 KM
6100 Nm
0.00 s
Kupilem moja Eclipse w 2005 r. i od tamtej pory mam same przyjazne chwile. Zaczalem ja modyfikowac od 2005 - dodajac pomalu rozne czesci ktore dodawalu coraz wiecej efektu i przyjemnosci uzytku auta. Moje postanowienie to bylo ze ni ebede nic kupowac do samochdu jesli nie jest dobrej firmy lub sprawdzonej. W 2008 roku po koniec lata postanowilem zrobic z Eclipse wylacznie Auto na wyscigi. Zaczalem pomalu rozbierac auta na czesci i dokladac wiecej pracy. Pod koniec wiosny byla prawie gotowa bez z kilkoma niedociegnieciami ktore potem zostaly zrobione. Scigam sie juz nia od 4 lat i musze powiedziec ze na 4 cylindrowe auto wykrecam bardzo niezle czasy: wszystko rowzniez zalezy od kierowcy....
Jest tu troche do wymieniania :)
-Tylne swiatla TYC
-Przednie Swiatla Sonars z Angel lights
-Maska Carbonowa stylu EVO firmy VIS
-Przednie i tylne kierunkowskazy przyciemnione
-Felgi Enkei z Oponami na wyscigi FALKEN AZENIS RT-615 / Rozmiar: 225/45/17
Reszte bedzie opisane ponizej w sekcji Nadwozie
2.4L 4G64 SOHC 16V
-Injen Cold Air Intake wyprowadzony pod sam zderzak
-Kolektor firmy RPW
-High -Flow Katalizator
-Czerwony Dress-up Kit
-Wydech od katalizatora firmy "INVIDIA
Tuning: Komputer z EVO 9 wersja REFLASH przes LogicGate
-Aluminiowa chlodnica CSF
Fotele: Czarne kubelkowe
Kierownica: MOMO "RACE"
Pasy: Sparco montowane w 4 miejscach
Biegi: Short-shifter Megan Racing i Galka GReddy, wybalansowana
Liczniki:Cisnienie Oleja,Temperatura oleju,wody i Exhaust Gas oraz Voltomierz
Przod: KONI- 5 roznych opcji -/+
Tyl: Tokico Illumna 5 opcji ustawien
Sprezyny: Tein S-tech 2" obnizony
-Rozporki przod i tyl przez firme RRE
-Bar Stabylizacyjni Firmy ST
-Zbierznosc ustawiona na -2 na okolo
-Hamulce: Przod: 6 tlokowe firmy wilwood z tarczami 13.5 incha oraz klockami wilwood oraz metalowe linie hamulcowe
Tyl: Dyski powiekoszone z kitem firmy AEM
Mialem ale za duzo wazylo hehe
DUZO: Floryda,Columbus,South Carolina x3
Kazda jazda jest pamietna poniewaz nie ma takiej drugiej Eclipsy
Glowica od Evo 8 wraz z kilkoma nowymi czescmi i zrobic najmocniejsza Eclipse 4 cylindrowa bez zadnych turbodoladowan.
Plusy:
-Wyglad,
-Silnik,
-Wytrzymalosc
-przyczeptnosc
-niezawodnosc
Minusy:
-Naped na Przod
-waga
-maly aftermarket support
Nie scigam sie na ulicy poniewaz to glupie wiec wymienie kilka autek ktorych pobilem na Autocross " tor zrobiony ze slupkow okolo 1 min dlugi - 8 podejsc na najlepszy czas, Kazdy stracony slupek to 2 sec extra"
website: www.noraracing.net
Toyota Supra twin turbo
Mitsubishi Evo 9
Golf R32
Subaru WRX
Pontiac GTO
Ford Mustang Roush/Shelby 500 kni
oraz duzo duzo innych ale juz nie pamietam. W koncu jazda na wyscigach to powinna byc sama frajda a nie zawsze konkurencja !!!
sam nie wiem...pewnie EVo IX ktorego juz mialem na oku ale chyba narazie sie musze wstrzymac do nastepnego roku.
lightowe moto
1o/1o
wpadnij do mnie i ocen sprzęt :)
bardzo fajny i nietypowy samochd aby go robic do scigania, prezentuje sie zacnie:)
Piękne autko. Widać, że bardzo o nie dbasz. Ode mnie 11/10! :) Pozdrawiam i zapraszam do mojej Corvetty!
ładny. zapraszam do mnie. komentować
Cześć Emil masz zajefajna bryke oby tak dalej pozdrawiam ;)
Autko swietnie sie prezentuje..
Ocenka to 6/6 :P
Pozdrawiam i zapraszam do ocenki mojego autka :)
Sebus1981
Bardzo ładna eclipse ! pozdrawiam