Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Zielona Góra
2800 cm3
185 KM
0.00 s
Oto moje oczko w głowie. Kolejne spełnione marzenie. Klasyczny W123 coupe z najlepszym silnikiem do tego modelu.
Skrzynia automatyczna, elektryczne szyby oraz klimatyzacja. Powoli będę starał się pozbyć auto wszelkich mankamentów i drobnych usterek. Jazda tym samochodem w niczym nie przypomina jazdy subarką, tutaj jest wolniej, dużo ciszej i dostojniej. Trudno było mnie się przesiąść ze sportowca do leniwego automata..... ale już przywykłem. To jedyny pojazd jaki mi teraz pozostał, w codziennej eksploatacji spisuje się fenomenalnie.
Po za kołami Penta 16x8J nie zamierzam w nim nic więcej zmieniać.
2800cm3 rzędowy sześciocylindrowy umieszczony wzdłużnie. Moc fabryczna 185KM. Dzisiaj jak będzie miał 150KM to już dobrze. Przebieg około 300tys. Pracuje dosyć równo, ale zawory hałasują.
Piękne beżowe wnętrze, fotele są bardzo wygodne, aczkolwiek brak w nich jakiegokolwiek trzymania na boki (przyzwyczajenie z poprzednich aut). Środek ocieka luksusem lat 80-tych.
Miękkie aż trudno się przyzwyczaić
Polska-Holandia 850 z zepsutym wisko wentylatora chłodnicy
Doprowadzenie stanu technicznego do perfekcji.
- konserwacja podwozia,
- naprawa głowicy,
-
Plusy:
- linia nadwozia
- beżowe wnętrze
- klimat youngtimera
- W123 :)
- spojrzenia ludzi w każdym przedziale wiekowym :)
(na subaru spoglądali jedynie młodzi zapaleńcy)
- kolor nadwozia
- specyficzny zapach we wnętrzu
Minusy:
- spalanie (bardzo duże)
- kilka mankamentów technicznych tj:
- klepiące zawory
- niedziałające fabryczne radio beckera
- niedziałająca klimatyzacja
Mam go.... i już zostaje.
....wciąż o STI 2002 Prodrive :)
WYPASIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na Pentach wygląda naprawdę bajecznie! Do siebie też będę zakładał, ale to dopiero za sezon, dwa, póki co są ważniejsze wydatki :)
Klasyka...Piękny! A że "leniwy automat"? Trudno...To jest fura nie do szaleństwa jak Subaru a do delektowania się jazdą;-;-) Szerokiej drogi!
camillus pozdrowił kierowcę pojazdu