Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Ashbourne IRL
1600 cm3
8.00 s
To moja ostatnia zabawka i zdecydowanie najlepsza. Sposob w jaki ten samochud sie prowadzi wchodzi w zakrety i cieszy oko... poprostu bajka. Ostatnio zamontowalem kompresor z mercedesa clk230. Teraz zaczela sie zabawa... ;)
Troche sie uzbieralo: zawieszenie gwintowane OHLINS, fotele kubelkowe i pasy SPARCO, kierownica OMP, dodatkowe zegary, wydech ala DTM, tow loop, tow strap, kompresor EATON M62, napinacz paska track dog racing, wtryski mazda rx8, intercooler mondeo tdci, chlodnica oleju mondeo tdci, diverter valve saab turbo, regulator cisnienia paliwa TOMEI, swinka ECUmaster DETIII, filtr stozkowy, felgi xxr 002 15x8 et0 itd itp... Realizacja projektu z pomoca DONT STOP MOTORS Dublin
1600cc DOHC 16V w serji 90KM z kompresorem jeszcze nie sprawdzane. Po strojeniu szacowana na 170-200KM przy masie nieco ponad 900kg powinno zrobic robote ;)
Kubly SPARCO, pasy SPARCO, kiera OMP, troche paneli w karbonie, dodatkowe zegary: ladowanie, temperatura oleju, cisnienie oleju, boost, AFR
Gwint OHLINS z regulacja wysokosci i twardosci
Jakis Pioneer i seryjne glosniki. Podczas jazdy i tak nic nie slychac...
nic specjalnego
klatka, szpera, moze mniejsze kolko na sprezarce
same plusy... w moich oczach zero minusow ;)
Jest to prawdopodobnie pierwsza mazda w polsce i chyba w irlandji tez z kompresorem zbudowanym od podstaw domowym sposobem ze zlepkiem czesci z kilku innych aut.
niej
Interesujące autko, uśmiechnięty Japończyk, też chciałem kupić parę lat temu MX-5, ale po obejrzeniu 5-ciu poddałem się...... Wytrwałości życzę w "ulepszaniu" i ostrożności na mokrym ;)