Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Częstochowa
1845 cm3
133 KM
157 Nm
8.50 s
Sprzedany, wiec juz nie moj, ale wspomnienia super!
1.8 V6 24v
Widlasty układ cylindrów zapewnia nie wysiloną pracę, pozbawioną drgań. W każdej głowicy umieszczono dwa wałki rozrządu sprzęgnięte wspólną przekładnią zębatą. Przyjęte rozwiązanie zapewnia uzyskanie 133 KM przy 6800 obr./min. Ciekawe jest rozwiązanie Mazdy wykorzystujące zmienne "parametry rezonansowe" w układzie dolotowym. Układ ten zawiera dwie komory powietrzne oddzielone przepustnicami otwierającymi się i zamykającymi wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika. Takie rozwiązanie zapewnia uzyskanie momentu obrotowego (157 Nm), praktycznie w całym zakresie prędkości obrotowych
Lubie proste i tu takie jest,ale zarazem ergonomiczne, funkcjonalne i dobrze wyposazone jak na rok 92. El szyby,el szyberdach,el lusterka,centralny z pilotem,abs,klimatyzacja. Jest to wersja optymistyczna i nie posiada poduszek powietrznych:)
Przednie zawieszenie Mazdy opiera się na kolumnach McPhersona z trójkątnym wahaczem poprzecznym. Całość mocowana jest do poprzecznej ramy, do której przykręcony jest także silnik V6. Stabilizator przechyłów dopełnia reszty. Znacznie ciekawiej rozwiązano kwestię tylnego zawieszenia Mazdy MX 3, opartego na układzie TTL (ang. Twin Trapezoidal Link). Są to podwójne wahacze w układzie trapezowym (dwa poprzeczne i wzdłużny). Zmiana geometrii układu wahaczy reguluje położenie tylnych kół względem podłoża (prostopadle) przy dynamicznych obciążeniach. Przyjęte rozwiązanie zapewnia neutralną charakterystykę Mixa.Wspomaganie układu kierowniczego w tym mikro - bolidzie jest bez zarzutu. Jest to czuły, szybko reagujący na ruch kierownicą układ z dobrze zaprojektowaną przekładnią, prawidłowo utrzymujący kierunek jazdy na wprost.Ciasne luki przechodzi i trzyma naprawde rewelacyjnie.
Plusy - praca i osiagi silnika, bogate jak na ten rok wyposazenie, zaweszenie,wyglad.
Minusy - dostepnosc i ceny czesci i jak troche sie pocisnie to dosc duzo pali.Najwiekszym minusem auta sa hamulce-naprawde takie sobie:]
Śliczna Madzia :)
pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
Śliczna Mazda z kiekawym opisem:) pozdro
Sliczna:)
Zapraszam na stronkę www.Mx-3.pl
100NX lepszy
Fajna i zadbana Mazda ^^
piękna mazdeczka
widać że super utrzymana
10/10
pozdro
ps. ciekawy jestem czy obecny właściciel chwali sie nią na PJ
ładna mazda;) oczywiście max:) 10/10:)
pozdrawiam
Super zrobione autko ,tylko pogratulować :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
swietnie zadbana.
pozdrawiam i zapraszam
do mojej madzi
Zostawiam 6 dla Japonczyka :) spoko maszyna :)
Jarońskie cudo na czterech kołach pieknie się prezentuje chciałbym ją mieć w swoim garażu. Daje >>>6<<<.
PS. zapraszam do mnie.
ładne autko w japońskiej technologii :)
pozdrawiam
Nie będę komentować swojej oceny!!! Oczywiście max.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
autko klasa. 6
taki silnik przydalby sie w mojej
ocena:6
fajnie że V6
rewelka. ode mnie 6 :)
pzdr
Tigra Team
Prodigy
Śliczne autko dla medalika :P 6-teczka
piekna wejdzie na moja mazde
bardzo przyjemny samochodzik, ładny, taki świeży :)
Sadząc po rejestracji auto kupione ok. rok temu :)Bardzo ładnie utrzymany samochód
Jeździlem taką. Rewelka silnik, zawias!! Ale niestety co do hamulcy musze przyznać rację - porażka!!! napewno nie pomyśleli przy projektowaniu o potencjale tego silnika :> 6 oczywiście
Pozdro
Świetna MX-3, silniczek V6 - miodzio - 6
Japonce rzadza. 6tka za skosnookiego i zapraszam do podziwiania mojego cichociemnego Japonczyka
daje 6 za zadbaną mazde fajnie wyglada i spoko tłumiczek pozdrawiam i zapraszam do mnie
bardzo ladna mazda
zadbana, V6 to ocena też 6
zgrabniutka >6
Przepiekna Mazda.Gdybym nie dal 6 bylbym skonczonym chamem:)
Zajebisty maly japonczyk z fajna V6, zbiera sie pieknie, wiem bo mialem przyjemnosc tym smigac, jako ze "dieseln" jest moim kumplem :) co tu duzo bede pisal jak dla mnie bomba :) "6"
bardzo ladna Japonczyki gora!!!!!