Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gniewomierz
2000 cm3
0.00 s
jak na razie to autko ma tylko przyciemnione szybki z tyłu :). W przyszłości planuję wrzucić go na jakąś ładną felę i odpicować go na błysk :) W sumie to taki tuning najbardziej mi się podoba.
Dwulitrowy wolnossący silnik DIESEL`a, bez żadnych fajerwerków ale za to w idealnym stanie, bardzo ładnie pali no i ta charakterystyka od najniższych obrotów, ehhh.... :)
No i tutaj trzeba przyznać, że ten samochód jak na swój wiek potrafi zadziwić komfortem i zawstydzić nie jedno nowsze autko - pełen welur, 4 elektr. szyby, centralny zamek.., itp. szmery bajery :)
komfortowe, nawet bardzo, choć powoli zaczyna się kończyć i będą się szykować wydatki :)
jednostka sterująca LG LAC6800, z przodu głośniki średnio tonowe 10cm firmy 888 + tweetery, z tyłu 2 magnaty 693 6x9" + jakaś tuba 10" z wbudowanym wzmacniaczem.
+duży, wygodny i nieźle wyposażony wóz
+bardzo małe spalanie
+tanie części zamienne
-troszkę za słaby silnik jak na taką dużą budę (ale za to niemal nieśmiertelny)
-wiek, chociaż nie wiem czy tego nie postawić za plus :) klasyk :)
Marzę o takim nowym wozie, no i oczywiście o paliwie za 1zł\litr
z silnikiem racja, że tych koni powinno być więcej niżeli te 64... ale wiadomo, że postawiono tutaj na ekonomiczność a nie na osiągi. GD'ejka to klasyk, jak już sam nadmieniłeś, dlatego dbaj o nią! Dobre koło i błysk lak