facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Mazda 323 1990r

Oglądano już 3358 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Mazda 323 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    DanielPGT

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Lubelskie (Rokitno)

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    84 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    11.20 s

  • Opis

    Mazda 323F BG 1.6 8v B6E w stanie bardzo dobrym kupiona z przebiegiem 189 tyś. w sierpniu 2018 r.

    Fabryczne 84 KM/125 Nm przy 5200 obr/min.

    Kolor czerwony

    Skrzynia manualna 5 biegowa, napęd na przód

    Wyposażenie:

    - Kubełkowe fotele z wersji GT
    - Wspomaganie kierownicy
    - 4x Elektryczne szyby
    - Elektryczne lusterka
    - Centralny zamek z pilota
    - Podłokietnik
    - Skórzana Kierownica Momo
    - Alarm
    - Halogeny

  • Tuning

    Optyczny:
    - Zderzak tylny i progi Postert
    - Przednia dokładka zderzaka Zender
    - Dodatkowa dokładka przedniego zderzaka Renault Laguna I
    - Tylna lotka klapy z wersji GT
    - Lotka nad tylną szybą z japońskiej wersji Astina\Eunos 100
    - 3 światło stopu na tylnej szybie
    - Usunięta wycieraczka tylnej klapy
    - Nowe przednie klosze lamp clear
    - Oświetlenie tylnych lamp przerobione na JDM
    - Żółte halogeny firmy Wesem
    - Elektryczne lusterka z wersji GT
    - Usunięte wszystkie emblematy
    - Felgi RH Classic 15" pomalowane na złoto + polerowane ranty
    - Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
    - Krótkie chromowane wentyle
    - Czarne dekielki felg Mazdaspeed

  • Silnik

    - 1.6 8v B6E 84 KM
    - Pokrywa zaworów pomalowana na złoto lakierem VHT do pokryw
    - Korek oleju Mazdaspeed
    - Dorobione siłowniki podnoszenia przedniej maski

  • Wnętrze

    - Podłokietnik z 323F BA
    - Czarne tarcze zegarów Indiglo
    - Czerwone wskazówki zegarów
    - Czerwone oświetlenie przycisków i panelu sterowania nawiewów
    - Fotele i kanapa z wersji GT
    - Czerwona gałka zmiany biegów + skórzany czarny mieszek
    - Skórzna kierownica Momo
    - Boczki drzwi z wersji GT z elektryką sterowania szyb
    - Środkowy panel oklejony folią 3M Carbon

  • Zawieszenie

    Oryginalne

  • Perspektywy

    - Silnik z GT 1.8 DOHC 128 KM
    - Lotka na klapę Zender pod kolor auta
    - Nowy lakier całego auta
    - Felgi 16" Keskin KT1
    - Przyciemnienie szyb
    - Nowy kompletny wydech

  • Plusy i minusy pojazdu

    + klasyczny ponadczasowy wygląd
    + prowadzenie
    + niezawodny silnik
    - słabe hamulce

  • Osiągnięcia

    200 km/h

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Punto
  • Gilera DNA
  • Romet Ogar 200
  • Piaggio Liberty 50
  • Opel Astra
  • Simson S51 Enduro

Co robią kierowcy na PJ