Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Warszawa
1049 cm3
85 KM
122 Nm
10.00 s
Lancia Y10, nie mylić z Y i Ypsilon!
Samochód znalazłem na podlaskiej wsi w stanie widocznym. Nadwozie poszło na żyletki, a silnik po remoncie czeka na swap do Y10, którą jeżdżę na codzień.
na razie jeszcze nie, ale powoli kreślę plany na przyszłość.
4 cylindry, 1049ccm, gaźnik i IHI RHB5.
jedna z najmniejszych seryjnie uturbianych jednostek, w swoim czasie konkurent takich "potworków", jak Charade GTTi, Renault 5 GTTurbo, Fiesta XR2 czy Corsa GSi, jednak z najmniejszej pojemności wcale nie wykręcał gorszych parametrów. 10s do 100 czy max 190 to chyba nieźle jak na rok 1986.
Turbinka dmucha max 0,8 bara i dzięki temu ponad 100Nm jest dostępnych między 2.000 a 6.000 obr/min.
alcantara, wszystkie szyby elektryczne
jakieś 150KM w odległej przyszłości
-spalanie
-Pb98 only
+wyposażenie
+silnik
Mam taką Lancia tylko że po lifcie z 94r \r\nOryginalna fabryczna z dobrymwyposarzeniem jak na takie auto bo mas elektryczne szyby centralny zamek , klimatyzacja, uchylne szyby tylne
Fajna Lancia była. Szkoda, że na złom ją oddałeś... ;/
fajnie wygląda ;] szkoda że poszła na złom , no ale w słusznej sprawie .
No no, dobry materiał do odrestałrowania, podobnie jak twoje drógie autok. Widać że jesteś fane włoskiej motoryzacji!!! 10/10!!! zapraszam do komentowania mojej Audi A6!
fajny wóz bedzie zostawiam 6
To by nieźle wymiatało ;D ...::6::...
i chyba wiadomo, co ode mnie :D
no no no uturbiony taki silniczek.... jeszcze o tym nie słyszałem ;) jedyne co z małych turbionych to Charade GTTi :D :P
150km nio to moze byc konkrecik :D