Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Wałbrzych
1998 cm3
115 KM
9.00 s
Jest to moje pierwsze auto, posiadałem je w oryginalnym stanie 2 miesiące, posiadało kolor Ibiza Blue, golas oczywiście totalny, na dodatek z uwalonym motorem i z tragedią blacharską :)
Jednostka która siedziała fabrycznie legitymowała się oznaczeniem C16NZ i mocą 75 koników. Jednakże pierścienie się skończyły i głowica również, więc w miarę szybko namierzyłem silnik C20NE z roku 1986, który posiada 115 koni i 170NM (Nie mam pojęcia ile zostało), silnik był w komplecie z krótką skrzynią F16, w głowicy siedzi wałek prawdopodobnie z SEHa (129km/180NM) wrzuciłem motor po wymianie podstawowych uszczelniaczy, oczywiście wiązało się to ze zmianą hamulców, kolumn, wiązki silnika, komputera na Calibrową i wielu innych pierdółek.
Seria, kierownica zmieniona na polift GSI, jakieś lampki z tyłu dodane, lampka zmieniona z przodu na taką z Omegi B.
Przód seria, sprężyny seria GSI -20, tył sprężyny pod gwint tyle że brak póki co nakrętek. Przód również leży i czeka na półce.
Przód 2x głośniki nieznanej firmy 10cm, tył głośniki o fabrycznych wymiarach, lecz zmienione na też nieznanej firmy - najmniejsze elipsy. W bagażniku skrzynia z dwoma głośnikami o mocy maksymalnej 1000 watt sztuka, wzmacniacz napędzający Pyle 600W - póki co skrzynia gra dając po 150watt na głośnik - Chińskie radio dwukanałowe mnie blokuje i nie pozwala na zrobienie mostka.
Póki co nie ma takich które warto opisywać :)
Dopracowanie tego co już zostało wykonane - blacharka i motor.
Plusy... Wyróżnia się na ulicy, mało ich jest, każdy egzemplarz jest od siebie inny. Minusy to mały dostęp części, model który powoli ginie, oczywiście spalanie i słabe blachy - lecz wszystko da się ogarnąć z miłości do tego wozu i tego jak chodzi :)
Póki co brak.
Silniku B204 o mocy 185 koni w serii, z Saaba 9-3 - który zrobię na delikatne 230 koni i będę cieszyć się klasycznym killerem :)