Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Skierniewice
1988 cm3
136 KM
0.00 s
Najbardziej podstawowa wersja CLX. Na wyposażeniu fabrycznym były jedynie airbag kierowcy, wspomaganie kierownicy oraz szyberdach na korbkę.
W wolnej chwili zapraszam na www.fordescort.org
SILNIK:
- swap na 2.0 16V NGA z Mondeo MK2;
- koło zamachowe od 1.6 16V ZETEC-E;
- kolektor wydechowy 4-2-1 z Focus'a ST170;
- katalizator oraz środkowy i ostatni tłumik z Escort'a 1.8TD;
- usunięty zawór EGR.
NADWOZIE:
- polakierowanie całego nadwozia w kolorze czarnej perły z palety BMW;
- lusterka boczne od MK7 (elektrycznie sterowane i podgrzewane);
- czerwone lampki obrysowe (ze Scorpio) w drzwiach przednich;
- spojler RS ze światłem STOP od MK7 na klapie bagażnika;
- grill w masce firmy Wolf częściowo w "chromie";
- oryginalne trzecie światło STOP od MK7;
- białe kierunkowskazy w błotnikach;
- w klapie bagażnika dwa światła przeciwmgielne;
- komora silnika i inne elementy pomalowane w czarny metalik;
- blenda na klapie bagażnika z MK7 Ghia;
- białe kierunkowskazy w przednim zderzaku;
- listwy "chrom" w zderzakach i listwach bocznych;
- oświetlenie podłoża po otwarciu przednich drzwi.
WNĘTRZE:
- obicie oparcia tylnej kanapy od strony bagażnika (z wersji Ghia);
- chromowany pierścień pod gałką zmiany biegów (z wersji Ghia);
- osłona progu załadunkowego (z wersji Ghia);
- lampka sufitowa z wersji Ghia polakierowana na czarno;
- centralny zamek sterowny z pilota + elektryczne otwierania bagażnika;
- elektrycznie sterowany szyberdach z MK7;
- osłona silniczka szyberdachu polakierowana na czarno;
- kierownica z Ford Puma;
- czarne daszki przeciwsłoneczne z cabrio MK5;
- czarne składane uchwyty nad drzwiami z cabrio MK7;
- elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich (4 przekaźniki OneTouchWindowRelay) i tylnych;
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (z wersji Ghia);
- mieszek drążka zmiany biegów z czarnej skóry;
- skórzana gałka zmiany biegów;
- montaż całego kompletu klimatyzacji;
- komplet skórzanej tapicerki z MK7 Ghia (przednie fotele podgrzewane, kierowcy elektrycznie regulowany na wysokość, tylna kanapa z podłokietnikiem);
- chromowane klamki wewnętrzne z MK7 Ghia;
- czarna podsufitka;
- czarny przycisk świateł awaryjnych (od Mondeo MK2);
- deska rozdzielcza oraz tunel środkowy z MK7.
ZAWIESZENIE:
- oryginalna rozpórka przednich kielichów z MK5 cabrio;
- alufelgi DBV 16" 7J z oponami 195/50 (lato);
- alufelgi Ford Centra RS7 15" 6J z oponami 185/55 (zima);
- przednie zaciski, tarcze 260mm oraz klocki hamulcowe od Mondeo MK1 2.5 V6;
- sprężyny XR3i;
- tylne hamulce tarczowo-bębnowe z MK6 RS2000 .
AUDIO:
- Ford 6000CD;
- głośniki seria - oryginał;
- pilot za kierownicą do sterowania radiem;
- zmieniarka płyt CD.
Jak każdy samochód ma swoje plusy i minusy...
- zejście z zużyciem paliwa do poziomu 5,9l/100km;
- zwycięska walka z rudą;
- zajęcie II miejsca w konkursie "Najładniejszy Escort FEFK Roku 2012";
- zajęcie II miejsca w konkursie "Najładniejszy Escort FEFK Roku 2013";
- zajęcie III miejsca w konkursie "Najładniejszy Escort FEFK Roku 2015".
...Ford Escort RS Cosworth;
...Ford Escort MK6 RS2000 4x4;
...Ford Focus ST MK3 Turnier;
...Ford Focus RS MK3.