Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Chrzanów
5200 cm3
225 KM
10.00 s
Kompleksowo przebudowany Grand ZJ.
z seryjnego pozostały fotele i kierownica;)
Magnum 518cu, przerobiony układ smarowania, pochylony pod wymogi liftu wraz ze skrzynią i reduktorem, instalacja gazowa stag 300-8, skrzynia A500 przystosowana do offroadu- 5 tarczek w koszu, wydajniejsza pompa oleju, rozwiercony kornik, reduktor 249 po regeneracji- nowy łańcuch i wszystkie tryby odpowiedzialne za przeniesienia napędu. Przekurwabiściezajebisty wydech Magnaflow
Wszyscy pytają ile kosztują modyfikacje mechaniczne... powiem tylko że sam remont skrzyni wraz z tuningiem to koszt przerastający średnią cenę rynkową takiego Granda a resztę proszę sobie samemu dodać ;)
jak to w Jeepie wypas na maxa
poskładane z podzespołów różnych producentów, wyliftowane około 4,0 cala, długie regulowane longi z tyłu i krótsze z przodu pozbawione stabilizatorów dla osiągnięcia lepszego wykrzyżu osi, z tyłu szpera LSD o zwiększonym tarciu (prawie sztywno)
Infiniti Gold, zmieniarka 6cd, dodatkowy wzmacniacz i skrzynia basowa
Każda podróż jest pamiętna gdy można pędzić ryczącym V8 po przeszkodach przez które ciężko jest przejść pieszo 3;)
jedynym minusem są wysokie koszta eksploatacji i nie mówię tutaj o spalaniu które liczymy na mth a nie litry ponieważ przekroczyć 100l/100km w terenie to nie jest sztuka;)