Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Poznań
2967 cm3
238 KM
8.50 s
Jaguar S-Type 3.0 kupiony przeze mnie jesienią 2018 w Polsce. Z tego co wiem, to elektrycznie regulowaną kierownicę miał każdy, mój z dodatków posiada szyberdach, spryskiwacze reflektorów, ogrzewane przednie siedzenia, nawigację, elektryczną roletę na tylną szybę, elektryczną regulację odcinka lędźwiowego dla przednich foteli.
Wszystko seryjne.
3.0 V6 bazujący na silniku Duratec Forda, który był wykorzystany w Mondeo ST220. Jaguar dodał zmienne fazy rozrządu - pięknie wkręca się na obroty.
Mało miejsca na nogi z tyłu, ale deska przed liftem podoba mi się bardziej niż po lifcie - szkoda, że od początku nie było elektrycznego hamulca postojowego.
Większość wahaczy aluminiowa, szkoda, że nie zrobili sanek z aluminium, bo tylne korodują (u mnie wymienione i zakonserwowane). Bardzo wygodne, miękkie, ale o krótkim skoku (nie ma mowy o bujaniu).
Seryjna uboższa wersja (były jeszcze premium sound z dodatkowymi głośnikami w konsoli środkowej - zdecydowanie częściej miały je wersje V8).
Nie było.
Zawsze się znajdzie coś do poprawy.
Plusy:
- bardzo sztywne nadwozie (totalnie odizolowana praca zawieszenia),
- żwawy silnik,
- niski poziom hałasu,
- wygodne fotele,
- bardzo mocne hamulce,
- gustowne wnętrze.
Minusy:
- bardzo mało miejsca na nogi z tyłu jak na ten rozstaw osi (ponad 2,9m),
- bardzo płytki bagażnik (nie wejdą 2 opony jedna na drugiej).
Nie było.
S-Type R przed liftem nadwozia.
Airmatic dodał pojazd do ulubionych
Airmatic nominował pojazd do prezentacji tygodnia
Airmatic oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Airmatic uznał sesję jako wyjątkową