Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Oliva(Valencia E)
12900 cm3
480 KM
2350 Nm
0.00 s
Stralis to kolejna nowość w całej gamie IVECO. STRALIS został nagrodzony mianem Truck Of The Year 2003. Bardzo dobrze został przyjęty na rynkach zachodnich, a już od ponad roku zdobywa skutecznie serca polskich kierowców. To co wyróżnia STRALISA spośród konkurencji - to doskonale zaprojektowana kabina. Kierowca czuje się w niej tak, jak w komfortowo wyposażonym pokoju hotelowym. Regulowana kolumna kierownicy, pneumatyczny i podgrzewany fotel, klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów Tronic - niejedno dobrze wyposażone auto osobowe niepowstydziłoby się takich rozwiązań. Sercem STRALISA są trzy, sprawdzone już silniki CURSOR 8,10,13 - o mocach od 270 do nawet 540 KM. Zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań techniczych opracowanych przez IVECO - pozwoliło zmniejszyć koszty eksploatacji do minimum.3 silniki do wyboruCursor 8 - to najmniejszy silnik z gamy Cursor. Przeznaczony głównie do Stralisa AT i AD. Jest to 6 cylindrowy silnik o pojemności 7,8l - charakteryzujacy się niskim zużyciem paliwa. Idealnie nadaje się do zastosowania w dystrybucji miejskiej. Jak każdy z silników z rodziny Cursor - ma 4 zawory na cylinder, wałek rozrządu w głowicy, pompo - wtryskiwacze oraz turbinę o zmiennej geometrii. Dostępny jest w trzech, różniących się mocą wariantach 270, 310 i 350 KM. Silnik spełnia normy emisji spalin EURO3.Cursor 10 - występuje w dwóch wariantach różniących się od siebie mocą - 400 i 430 KM. Jest bardzo uniwersalną jednostką napędową - doskonale nadaje się do dystrybucji miejskiej, jak i dalekich transportów międzynarodowych. Stały, bardzo wysoki moment obrotowy 1115Nm w przedziale obrotów od 1000 do 1950 obr/min zapewnia mu doskonałą elastyczność - co oznacza mniejszą częstotliwość zmiany biegów i jednocześnie mniejsze zużycie paliwa. Pojemność 10,3l - normy emisji spalin EURO3 - przygotowany do modyfikacji na EURO4.Cursor 13 - największy silnik Cursor. Stosowany w EuroTrakkerach oraz Stralisach AS. Przeznaczony do ciężkiej pracy w trudnych warunkach i dalekich międzynarodowych transportów. Wyposażony - tak jak Cursor10 - w ITB (IVECO Turbo Brake) - dekompresyjny hamulec silnikowy. Wysoki, stały i stabilny moment obrotowy zapewnia mu doskonałą elastyczność. Występuje w dwóch wariantach - 480 i 540 KM - max moment obrotowy odpowiednio - 2200Nm - 2350Nm. Pojemność silnika 12,9l.Kolumna kierownicy jest regulowana w trzech płaszczyznach co zapewnia przyjemne i wygodne prowadzenie.Nowe pneumatyczne zawieszenie kabiny doskonale tłumi drgania podczas jazdy.Pneumatycznie zawieszony fotel - regulowany za pomocą łatwo dostępnych dźwigni.Nowa ergonomiczna deska rozdzielcza z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem.STRALIS AT i AD - następne dwie dostępne kabiny ActiveTime i ActiveDay są zdolne zaspokoić wszelkie potrzeby transportowe, wyznaczając w tej dziedzinie nowe standardy ekonomiczne. Stralis AT to model z kabiną sypialną, przeznaczony do przewozów krajowych na średnich i długich dystansach z niewielką liczbą postojów nocnych. Dostępne są dwie wersje: ciągnik lub podwozie, z dachem standardowym lub opcjonalnie - wysokim. Stralis AD to ciężarówka o wszechstronnym zastosowaniu w transporcie miejskim i podmiejskim. Dostępny jest z kabiną dzienną (krótką) w dwóch wersjach: jako podwozie i ciągnik.
Mój model to:
Iveco Stralis AS(active space) 480 koni pojemność 12,9L. Obecnie 750 tyś przebiegu w ciągłej eksploatacji.
Naczepa:
LeciTrailer rok 2007 33 EP, Hamulce Tarczowe
Gałązki na szybach bocznych.
Na blendzie(osłona przeciw słoneczna) ogromny napis POZNAŃ.
Currsor 13, Rzędowy 6-cylindrowy, 480 koni 12,9 L pojemność z pełnym tonażem na górach w Hiszpanii czy też Grecji daje w zupełności radę. Spalanie 35 litrów. Trochę dużo no ale cóż jak się wiezie owoce to tonaż jest różny.
Tunel nad silnikiem pokryty "pseudo skórą duńską" Mała lodówka w kabinie, dwie leżanki z czego dolna się składa w stolik i 2 siedzenia, cafe automat, fotele pneumatyczne(na powietrze),podgrzewane, funkcja dopasowania do budowy ciała, regulowana kierownica, dużo schowków, elektryczna roleta na szybę przednią.
Osie:
Przód: Resor
Tył 4 poduszki
Kabina:
4 poduszki
Blaupunkt IVECO + 6 głośników
CB-Radio Alan
Ferie 2007:
Polska-Niemcy-Francja-Polska
Wakacje 2007:
Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Słowenia, Czechy, Grecja, Austria
W roku szkolnym:
Pruszcz Gdański, Stryków
Jeszcze nie wiadomo
Plusy:
- Komfort Jazdy
- Cicho w Kabinie
- Duża kabina, pełno schowków, lodówki
- Duża moc
- Pełno bajerów ułatwiających życie kierowcy
Minusy:
- Komputer
- Awaryjność turbiny
IVECO STRALIS II 560
Super maszynka szerokości ;)
Nygga dodaj foty 126p :P
cudna maszyna :)
________$$$$
_______$ $___$$
________$____$$
________$$____$$$
_________$$_____$$
_________$$_____ _$$
__________$_______$$
____$$$$$$$________$$
__$$$_______________$$$$$$
_$ $____$$$$____________$$$
Nigdy nie przepadałem za Iveco bo to taki trochę ubogi konkurent Scani, MANa czy Volvo, ale teraz widzę że te nowsze Iveco są całkiem niezłe. I mocy też widzę ma sporo.
Pozdrawiam i zapraszam do mojego MANa.
Elo Roti tutaj Carlosocpi z PTF-u :-) No iveco zaajebiste a ten cieć niech sszzyymmeekk nie fika, bo w pyrlandii bydzie wpierdol :-P Zostawiam 9999999/10 i szerokości!
Fajowski Wyglad :)Super
Biednie to ty masz chyba w głowie. Biedna wersja? człowieku zastanów się co piszesz bo na prawdę żal wielki. Duża lodówka druga w aucie stolik skóra na tunelu to jest biedna wersja? Bogata to chyba samochód ze złota.
troche biedna wersja ale chociaz ma lodowke........
nie chcę być nie miły ale stare przysłowie głosi "od renaulta i iveca uciekaj z daleka"
kolega jezeli nie masz pojecia to nie wstawiaj komentarzy iveco spoko nawet ladne podoba mi sie a jezeli nie wiezysz w predkosc moge ci zdjecie z foto radaru wyslac!!!!!!!!!!
Piekna maszyna..... zawsze chcialem posmigac takim:)
mówią z daleka od iveca ale stralis wymiata piękny kolorek i wogule cały pozdrowionka i zapraszam na komerntarzyk do mej reni:)
Mówisz Kolego i masz. Więcej fotek nie zmieszczę.
Pozdrawiam
Piekny Stralis raz w zyciu w takim siedzialem i wrazenia super porub wiecej fotek w srodku bo jest co pokazac oczywiscie 10/10 pozdro
Super, siedziałem w Tym. Duńska wersja dobrze sie prezentuje, kolor fajny. POZDRO I DEEEJJ MUUU
ladny.ocnemo j motor
No i rotransowe iveco też tu jest :D
Super pozdrawiam i zapraszam do mnie:D
ps
co tak malo minusow ?:D
Zacny sprzęt:D Pozdro dla ziomka.