Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Rydułtowy
1596 cm3
202 KM
180 Nm
5.90 s
JHM to pierwsze numery nadwozia.
202km i 225Nm
http://www.youtube.com/watch?v=SPuWmSGdetk
dźwięk kompresora
http://www.youtube.com/watch?v=vAKbPtjU9j0
0-100km/h
http://www.youtube.com/watch?v=dOQEpIyVSmE
JDM lights.
D16z6 po kapitalnym remoncie
UKLAD DOLOTOWY: z nierdzewki
-wtryskiwacze z Subaru WRX 440CC
-blow off greddy rs style
-kompresor Eaton M62 ładujący ok 0,6 bara + IC
(od 4k ładuje juz pełne 0,6b, przy 4,8k załącza sie vtec i ładowanie spada do 0,56b, po przekroczeniu 7k znowu wzrasta do 0,6b)
zakończone wszystko filtrem stożkowym simota
UKLAD WYDECHOWY: przelotowy
-kolektor ebay 4-2-1 owiniety termo taśmą
-decat
-wydech 2,25 na środkowym RM motors na zamowienie o dł. 50cm
-końcowy replika Spoon N1 + sillencer
ELEKTRONIKA:
-komputer P28 z nowymi mapami paliwa, wystrojony pod kompresor
-shiftlight przy 7k
-odcinka przy 7,5k
- AFR w całym zakresie obrotów w przedziale 12-12.5:1
-wskaznik doładowania autogauge peak + warning
+ el, szyby, el. i ogrzewane lusterka, wspomaganie, z przodu żarówki Philips Extreme power, z tyłu lampy świecą jak w JDM + foglight
UKLAD NAPĘDOWY:
-skrzynia biegów seria z D14
-lekkie koło zamachowe 4,2 kg
-sprzeglo spiekowe 6 łopatkowe XTD stage 3 nowo okute.
ŚRODEK:
-czarne alcantarowe fotele recaro obszyte czerwona nicia prosto z ITR DC2 + ITR DC2 kanapa
-podłokietnik OEM EK4 i boczki obszyte pod kolor foteli
-JDM SiR cupholder
-EK4 tweetery
-ori gałka spoon
-lusterko wsteczne ala brodway
-podswietlenie schowka
nadwozia.
+(el szyby i lustra, kiedys byl abs i klima)
ZAWIESZENIE:
-gwintowane Ta-technix
-przednia gorna rozporka wiechers
-X bar + C pillar + tylnia rozporka
-tylni stabilizator z EK4 15mm
-przedni stabilizator ori 22mm
UKLAD HAMULCOWY
-przod tarcze brembo max 262mm
-tył 239mm z EG5
-klocki TRW
-korektor sily hamowania z EG5
-ABS usunięty.
KOŁA:
-Toyo R1R 195/50 felgi: Desmond Regamaster EVO 6,5/15 ET35 (4,1kg)
AUDIO: radio pionner DEH-2000MP podswietlone na pomarancz + 4 glosniki ori + 2 tweetery EK4
Pierwsza jazda z kompresorem
JDM
Licznik z EK4 01
Tylnia lotka carbonowa Spoon lub Bomex
jak dlamnie ta marka zakrywa jakiekolwiek minusy.. choc pewnie nie jedna osoba coś znajdzie =D Napewno minus to korozja przednich i tylnich błotników =S
swap silnika + kompresor
fotele recaro z integry DC2 + kanapa
wymarzone lekkie felgi regamaster
bajery JDM
dobrze hamuje, przyspiesza i zachowuje sie na zakretach
SPRZEDANA
zrobieniu Hondy rodem z Best Motoring..
HONDA Civic 3gen Si.
Toyota Trueno AE86
Clio Williams
EVO IV
Porsche 550 Spyder
Lancia Stratos
przejazdzce na torze nurburing..
lotosX dodał pojazd do ulubionych
Tomski oznaczył pojazd jako wyjątkowy