Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
1779 cm3
169 KM
0.00 s
Pojazd kupiony jako daily car, pierw tylko małe usprawnienia. ;)
W pojeździe chcę zadbać o najmniejsze detale, musi być w pełni kompletne oraz bez wad.
Shortshifter
Wydech powiększony z końcowym przelotowym OEM look
Planów dużo, ale wolę pisać o tym co już jest a nie będzie...
Sercem pojazdu jest silnik o pojemności 1.8 litra o oznaczenu B18C4. Silnik ten został wyjęty z Civica 6 generacji Areodeck VTI. Seryjna moc to 169km.
W tej chwili silnik świeżo po remoncie, dopiero okres docierania przed nim. Cały remont wykonany został w oparciu o oryginalne części OEM Honda, nie było żałowane pieniędzy. Docelowy olej to pełen syntetyk 5W40.
Skrzynia biegów na tą chwilę to S9B wraz ze szperą, świeżo zalana nowym MTF Honda. W planach S80 z Integry Type R.
Motor napędzany jest dodatkowo LPG sekwencyjnym, z butla w kole oraz wlewem schowanym pod klapką.
Czarna tapicerka w stanie bdb+, indiglo na zegarach oraz panelu nawiewu. Mieszek ręcznego, skrzyni biegów oraz boczki wykonane z czarnej alcantary przeszytej czerwoną nicią. Oryginalny podłokietnik.
Obecnie seryjne zawieszenie, w niedalekiej przyszłości prawdopodobnie gwint.
Hamulce zmienione na większe, z przodu tarcza 282mm, z tyłu tarcze 262mm, aby było czym hamować.
Stabilizatory na wahaczach.
Zazdroszczę motorowni, bardzo ładne coupe, więcej zdj dodaj :)\r\nNa minus LPG, w B-Seri dla mnie nie do przyjęcia ;) Pozdr