Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
P-ce
1797 cm3
205 KM
6.20 s
MODEL:
2000 5D MB6 1.8 VTi
INNE:
- Auto z Holandii
Dużo tego nie ma
- CAI 3'' + FUJITA
- Kolektor ssący ITR rozwiercony
- krótka Skrzynia z ITR S80 4.7
- kolektor 4-1 2,5''
- wydech 2,25" na przelocie
- Zawias Koni 1130 + Eibach
- i to co widać
SILNIK:
- B18C4
- Wałki B16B TypeR
- Magnetyczny korek spustowy oleju
- Nakładka VTEC'a replika Skunk2
UKŁAD DOLOTOWY:
- Kolektor Ssący B18C6 ITR Rozwiercony Na 66,5mm
- Przepustnica 65mm z FITV
- CAI 3'' z Kwasówki By Mar-Tec
- Filtr Stożkowy Fujita
- Hydroshield Injen
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor 4-1 2,5''
- Tłumik Środkowy Powiększony
- Końcowy Przelotowy OEM Look 2,25"->2,5"
- Cały Wydech z Kwasówki 2,25"
ELEKTRONIKA:
- Komputer P28 z Dodatkami, Przygotowany Pod Strojenie
- VTEC 5500
- Odcięcie 8500
- Procedura Startu 3800
- Shift Light 8200
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Skrzynia S80 ITR FD 4,7 z LSD
- Odchudzony OEM Zamach Na 5,2kg
- Sprzęgło, Tarcza, Docisk - Exedy Stage I
- Short Shifter
Seryjna PółSkóra
- Amortyzatory Koni 1130
- Sprężyny Eibach Pro-Kit -30mm
Radio Sony
Codziennie są super wrażenia:)
+ są i - też
Tanim paliwie :)
Honda meeegaa, B18C4 coś pięknego, będą kille na światłach :D Sam chciałbym kiedyś taką mieć ;) Przyczepności