Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Racławice Śląskie
1590 cm3
113 KM
134 Nm
0.00 s
Soft Turbo:
turbina od Fiata Bravo T-Jet ,aktualnie 0,4 bar
pompa paliwa VTi
regulator ciśnienia z Lanci Delta Integrale
downpipe 2,25\"
przelot 2,25\" + końcowy ala Mugen
Rozpórka przód dolna i górna
Tarcze przód Brembo Max + Ferodo
Sprzęgło F1 Racing stage 2
Lekki zamach F1 Racing
Silnik D16Y3 fabrycznie 113 KM i 134 Nm.
Ostatnio doszło soft turbo składane przez BiliSWD , wystrojone by Merfi.
Jeszcze nie mierzone więc aktualna moc nie jest znana.
Wnętrze praktycznie seria: 2 Airbag ,pełna elektryka jedyny minus brak kilmy.Pozbycie się części wykończeń drewnopodobnych, zegary Indiglo + trzy zegary Auto Guage : temp. oleju , EGT , Turbo
Amorki TA-Technix
Sprężyny tył FK Autimotive -30
Sprężyny przód z regulacją (coilovery) NoName
Radio SONY CDX-GT828U
Głośniki tył JBL GTO 937
Głośniki przód GTO 528
Chyba każda :DD
Przyciemnianie szyb tył i tył boki
Wiekszy IC ,dolot z pod zderzaka
Plusów mnóstwo minusów brak :D
220km/h...... na niemieckiej autostradzie :DDD
Tańszym paliwie..........
ładne autko
oceń moje komarki