Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Lubin
1396 cm3
90 KM
120 Nm
10.80 s
Samochód osobowy Honda, typ MB-xxx, model Civic 1.4 iS.
Kupiony w salonie we Wrocławiu, przez pierwszego właściciela w 1997 r. Od 2010 r. jestem drugim właścicielem.
--- --- ---
Hó...we określenie, nie lubię go.
Słowo "Modyfikacje" bardziej by tu pasowały... ale ich też nie zamierzam w najbliższym czasie robić.
--- --- ---
Fabryczne, 1.4 iS 90KM dokładne oznaczenie silnika to D14A8.
Katalogowo 90 KM oraz ~120NM dostępne już od niespełna 2 tyś. obrotów aż do końca skali. Odcięcie przy 7000 RPM.
Tania, bezawaryjna i ekonomiczna jednostka spod znaku Hondy.
--- --- ---
Fabryczne, czyste i pachnące ( Powered By WunderBaum ), nie zmęczone życiem.
--- --- ---
Fabryczne, czujesz jak płyniesz po polskich... dziurach.
Jak dla mnie idealna konfiguracja na polskie drogi.
--- --- ---
Tak jak wyjechało z salonu w '97 roku, czyli:
- Głośniki 2x z przodu, 2x tył, bliżej nie określone...
choć nie mam im nic do zarzucenia, bardzo dobrze grają.
- To wszystko napędza radio Pioneer DEH-P3630MP,
--- --- ---
Chyba ta pierwsza, zaraz po kupnie ;D
--- --- ---
Doprowadzić do jak najlepszego stanu, wprowadzić parę drobnych zmian techniczno-wizualnych.
--- --- ---
Plusy:
+ Honda ;P
+ Civic ;D
Minusy:
- FWD,
--- --- ---
- 2. bieg ~95 km/h,
I 170 km/h, oraz do kompletu nie uprzejmy manerw pana ze Scenika na A4 po czym musiałem hamować do 80 km/h na A4... po osiągnięciu wtedy 170 miałem jeszcze spory zapas pod prawą nogą ;)) więc :D
--- --- ---
... doprowadzenia tego auta do stanu ponad fabrycznego i utrzymaniu jak najdłużej w swoich rękach.
Oprócz tego ^ FSO Polonez 1500 '83, lub FSO Polonez MR'86.
--- --- ---
Ładna Honda, ale... na glebę z nią ! :D