Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Warszawa
1590 cm3
130 KM
154 Nm
7.30 s
Moje spełnione motoryzacyjne marzenie - małe, lekkie i szybkie. Auto dające przeogromną radość z jazdy, typowy japoniec kręcący się ponad 7 tys obrotów :)
Zero komfortu, 1000% radości
Dolot ze zderzaka + dolot Simota wraz ze stożkiem, krótka skrzynia od D15B2
Zmieniony z D16Z5 na D16Z6, osiągi lepsze niż seryjne, brak katalizatora. Fabryczny kolektor wydechowy 4-2-1, wydech końcowy przelotowy, drzący mordę niesamowicie, bez silencera :)
Kable zapłonowe Vision Motorworks 10,2 mm czerwone
Gałka zmiany biegów Tenzor-a (Type-R) + domowy short-shifter, seryjne kubełki, elektryczny szyberdach, sportowa kierownica, wskaźnik temperatury oleju Autogauge (SERIA STEPPER MOTOR z PEAK), white 52 mm
H&R medium, -20 mm, twardo i sztywno.
Alufelgi Exclusive Line, opony Dayton D200 195x50 R15
LG LAC4810R + dwa głośniki Mac Audio w seryjnym miejscu montażu głośników z tyłu
Padnięty aparat zapłonowy na środku dość ruchliwej drogi - pchanie auta na dodatek pod górę, przy ogromnym natężeniu ruchu - bezcenne :)
Turbo lub kompresor, raczej do końca 2009, Tein SS, rozpórki
+ wieeelka frajda z jazdy :)
+ małe spalanie
+ dobre osiągi
+ po kilkunastu latach wciąż "nowoczesny" wygląd :)
- zero komfortu
- podskoki na każdej "dziurze"
- mało miejsca
Narazie chyba brak.
Kilka dobrych kill-i na drodze :)
Darmowej benzynie
Ładniutka HONDA :)
pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego autka:)
no rex fajny lubie te samochody bo sa male i zje... szybki :) pozdrawiam i zapraszam do mojego opelka :)
ładniutka hania i plany do niej tez fajniutkie :P
zapraszam do mojej hani :P
Tomski uznał sesję jako wyjątkową
Tomski oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Tomski pozdrowił kierowcę pojazdu