Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Łódź
1997 cm3
115 KM
172 Nm
10.80 s
Taki sobie dupowóz
Alufelgi 7,5"
Autko stoi na oponkach 205/50/16
Silnik F20Z2 16 zaworów na jednym wałku bez układu VTEC, mimo to od 4000 rpm silnik pokazuje pazury.
Instalacja gazowa II generacji.
Z 115 KM zostało 108 KM na PB i 104 na LPG
Z 172 Nm zostało 158 Nm na PB i 150 na LPG
We wnętrzu praktycznie bez zmian:
welurowa tapicerka
elektryczne szyby (dołożone automatyczne domykanie)
klimatyzacja
Wszystkie kółka siedzą na zawieszeniu wielowahaczowym co zapewnia naprawdę duży komfort jazdy. Auto bez gleby wygląda jakby miało startować w cross-country ale co mi tam wole wygodę :P niestety nasi rodzimi drogowcy dają mu mocno popalić.
Radio-cd Panasonic i 6 głośników seryjnych
Powrót z Zakopanego do Łodzi. Dzień przed wyjazdem auto przestało odpalać, a to była niedziela więc zero szans na dorwanie jakiegoś czynnego warsztatu. Po ciężkiej nocy spędzonej na kombinowaniu co się stało nadszedł dzień wyjazdu. Spakowałem graty, zaniosłem do auta i próbuje odpalić. Silnik zaskoczył jakby nigdy nic :) Całą drogę do Łodzi nie gasiłem silnika pracującego na LPG (nawet podczas tankowania, choć obsługa stacji się bulwersowała). Udało mi się dojechać i okazało się ze przyczyną problemów była zdychająca pompa paliwa.
Wygnać rudą
Ksenony 4300K (pod warunkiem że nie będą oślepiać, z lampami ryflowanymi różnie to bywa)
Swap na H22A7 (220 KM w serii) a tylko 200 cc więcej :)
Plusy:
duży
wygodny (w wielogodzinne trasy też)
komfortowe zawieszenie
znośne przyśpieszenie
Minusy:
Wnerwiająca antena od radia (już wymieniona)
no własnie tuningu już nie mam z zewnątrz takiego (zdjeta brewka i wlot na masce) i moim zdaniem sie lepjej prezentuje niedługo dodam fotki:D
świetny acordzik ładny kolor i fela:D pozdrawiam i zapraszam do mojego polo;D
lotosX dodał pojazd do ulubionych