Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Warszawa
2140 cm3
12 Nm
2.00 s
silnik:M-20, górnozaworowybenzynowy czterosuwowy, gaźnikowy
sprzęgło: suche, jednotarczowe
hamulce hydrauliczne bębnowe, jedno obwodowe bez wspomagania
wymiary: 3,85 x 1,72
pojemność zbiorników paliwa: 48 l
napęd: 4 x 4 (tylny stały, przedni dołączany)
liczba miejsc oraz ładowność: 8 osób lub 2 osoby i 500 kg ładunku
skrzynia biegów: 3 + wsteczny (2 i 3 synchronizowane), przełożenia: I-3,115, II-1,772, III-1,00, R-3,738
reduktor: bieg szosowy(1,15) i terenowy(2,78), dołączenie przedniego napędu (załączenie biegu terenowego możliwe tylko przy dołączonym przednim napędzie)
zawieszenie: cztery resory piórowe, półeliptyczne, dwustronnego działanie, tłoczkowe
prześwit (na oryginalnym ogumieniu): 210mm
masa własna: 1535 kg
dopuszczalna masa całkowita: 2135 kg
ogumienie: 210 x 75R16
Instalacja LPG
ŻUK
Nie zmienione
Dźwięk silnika
Każdy Wyjazd Do Lasu to Niezapomniane Chwile
Zdecydowanie mistrzostwo, auto z duszą i charakterem :-) Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego Gazika :-)
super gazik zachowany w stanie idealnym zapraszam do skomentowania mojej audicy
piekny gazik zachowany w oryginale ;) Pzdr
Cudo :)
ooooo piękny zostawiam 6
piękne i wdzęczne auto...pokombinuj z silnikiem z mercedesa.... pasuje jak ulał a mniej pali ... 6!
Gaz jest super fajnie sie nim jezdzi
Bez wahania 6
ocen moje moto
WOW! Kolejny gazik... coraz mniej na polskich drogach... Piękność!
REWELACJA!pierwsze foto miazdzy.ale ogolnie autko jest swietne.wielki szacun dla ludzi, ktorzy potrafia tak zadbac o autko.koniecznie musisz dodac opis.mysle,ze wiele osob bardzo chetnie go sobie przeczyta.
niezły pojazd zapewnie z wspaniałą historią 6
Super klasyk, rzadko spotykana historia, zostawiam 6