Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Lublin
2300 cm3
140 KM
270 Nm
8.50 s
jeszcze nie ale w przyszłości tylko mechaniczny
dynamiczny turbinka duzo daje, elastyczny i nie zawodny, rozsądne spalanie
z przodu dużo miejsca z tyłu klasycznie dla 2 dzieci welur
tył 4 amory (2 poziome do amortyzacji wychyłu) sztywny most DANA 8.80 ze szperą 85 %, przód niezależne 2 amory
Premium sound system equalizer 6 głośników wzmacniacz oryginalny zestaw forda
Głowica b234ft 16v od volvo redblock, turbo t3/t4 hybrid, duży intercooler skrzynia t5 Borg Warner world competition series, wydech flow master 3", i szersze opony na tył (cooper cobra radial GT)
+dynamiczny, stosunkowo ekonomiczny, świetna przyczepność, dobre hamulce
- mały promień skrętu słaba widoczność tyłu,
Uratowanie T-Birda od złomowania
dokończeniu remontu drugiego T-Birda :)
Piękne auto, mało spotykane świetnie się prezentuje 100/10
Zapraszam do mnie
jadac T-birdem wlacz sobie kawalek Hansa Zimmera Thunderbird:) idealnie pasuje heheh
Fajne autko Mialem przyjemnosc jezdzic takim tylko z V8 pod macha(od mustanga 3gen)
mój ojciec miał kiedyś forda tempo 2,3litra 140KM 4ry gary. czarny i czerwony interior. klasyka. twój też klimat niezły. super. no ten spojler tez bym zdjął.
niezły demon ja zdjąłbym spolier z klapy.. pozdrawiam i zapraszam do mnie
Ciekawe auto, ma potencjal. Pozdro, GT.
Niezłe autko. W seriach gier GTA jest skopiowane jako washington
Wpadnij do mnie