Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Grudziądz
1998 cm3
125 KM
198 Nm
10.00 s
Ford Sierra z 1993r sprowadzona z Niemiec. Stan autka super. Wnętrze jak nowe. Wszystko sprawne, zawieszenie po remoncie. Nie ma się do czego przyczepić. Jak narazie od dnia zakupu czyliod 21.02.2009r do dnia 14.03.2009r przejechane 2456km głównie po mieście i autko nie zawiodło ani razu. Tylko dolałem oleju i nic poza tym:) Samochod nie do zajezdzenia... z reszta jak kazdy ford którego miałem:)
Brak. Nie było, niema i nie będzie. Sierra w kombi to nie autko do tuningu... tu sie liczy komfort, prowadzenie... ktos kto kupuje Sierre liczy na komfort a widze ze duzo ludzi kupuje Sierre a potem ja obniza, zwieśniacza itp......
2.0i DOHC "Twin CAM" na wtrysku EFI, dwa wałki rozrządu, super stan, brak wycieków zarówno silnika jak i skrzyni biegów z mostem. 25.04.2009r wymieniony olej.
jak nowe:) Czyste, zadbane po prostu rewelka
Wyposazenie:
-szyberdach
-centralny zamek
- immobiliser
-ABS
-regulowana kierownica
-regulowane na kilka mozliwych -sposobów fotele
-audio FORDA
-welurowa tapicerka
-dzielona tylna kanapa
-ogrzewanie rowniez przedniej szyby
-autoalarm
Po regeneracji.
Zawieszenie przednie jest niezależne, typu MacPherson. Zawiera dwie kolumny zawieszenia dwa dolne wahacze poprzeczne i stabilizator poprzeczny prętowy, którego końce spełniają także drążków reakcyjnych. Każda kolumna zawiera sprężynę śrubową współosiową z amortyzatorem teleskopowym. Amortyzatory są hydrauliczne teleskopowe dwustronnego działania i stanowią dolną część kolumn zawieszenia. Stabilizator poprzeczny prętowy jest połączony w środkowej części z nadwoziem za pomocą dwóch tulei. Ramiona drążka stabilizatora są połączone z dolnymi wahaczami poprzecznymi zawieszenia za pomocą nakrętek Nylostop. Piasty kół przednich są ułożyskowane na dwóch łożyska stożkowych.
Zawieszenie tylne jest niezależne, na trójkątnych wahaczach skośnych połączonych przegubowo z trójkątną belką osi tylnej, sprężynach śrubowych opartych na wahaczach i amortyzatorach teleskopowych dwustronnego działania, umieszczonych wewnątrz sprężyn zawieszenia (samochody z nadwoziem kombi) lub zamocowanych z tyłu wahaczy za sprężynami zawieszenia (samochody z nadwoziem berlina). W zależności od wersji zawieszenia (standardowe, wzmocnione lub sampoziomujące Nivomat) amortyzatory mają odmienne charakterystyki. Ponadto w niektórych wersjach zawieszenia tylnego (np. berlina) występuje stabilizator poprzeczny prętowy. Piasty kół tylnych ułożyskowane są na dwóch łożyska stożkowych.
Jednostka sterująca JVC KD-S611 CD oraz seryjne fodowskie głośniczki a jest ich 6:) Gra całkiem całkiem, ci co slyszeli wiedzą o co kaman:)
Najwięcej ile nią jechałem to 170km/h do Gdańska. Pewnie polecialaby szybciej ale wiadomo... nasze drogi, koleiny....
narazie planuję po kilku wypłatach kupic Alufelgi 14" lub 15" z nowymi oponami i przyciemnic tylne szyby bo to kombii....
+
pakowne
dobrze utrzymane
średnio pali nie ma co narzekać
Mondeo z 2009 roku hehe
Samochod Sprzedash ?
Bardzo ładna i zadbana Sierra, wnętrze super utrzymane i jeszcze ładny kolorek nadwozia :)
Dbaj o autko.
Pozdr.
Swietna furka,dobrze utrzymana i zadbana
Pozdrawiam i zapraszam do mnie
Jebitne autko,ale fotki takie jakieś znajome :D
fany fordzik pozdrawiam zapraszam do mnie
fajne i zadbane auto. 10/10. Pozdrawiam i zapraszam do mnie