Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Lubelskie (Rokitno)
2496 cm3
200 KM
6.30 s
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 24v KL-DE w super stanie kupiony z udokumentowanym przebiegiem 198 tyś. w 14.02.2014 r. (Obecnie SWAP na jednostkę 2.5 V6 24v KL-ZE J-Spec)
Auto nie użytkowane w okresie zimowym
Fabryczne 200 KM/212 Nm przy 5500 obr./min.
Kolor czerwony
Skrzynia manualna 5 biegowa, napęd na przód
Wyposażenie:
- Skórzana tapicerka Medici
- Wspomaganie kierownicy
- Klimatyzacja
- Elektryczne szyby
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Elektryczna antena
- Centralny zamek z pilota
- Podświetlane wkładki kluczyka
- Pompowane siedzenie kierowcy + sterowanie elektryczne w 6 płaszczyznach
- 2x poduszka powietrzna
- Podłokietnik
- Skórzana kierownica wielofunkcyjna z tempomatem
- Alarm
- ABS
- Halogeny
Tuningując Probe można tylko zepsuć jego ponadczasowy wygląd, lecz postanowiłem dodać mu kilka smaczkòw:
Optyczny:
- Delikatne dokładki tylnego zderzaka FX Design Combat
- Dokładka przedniego zderzaka CorkSport
- Tylna lotka Toyota Celica VII
- Sleepy Eye Mod (śpioch)
- Licznik i nawiew Indiglo
- Przyciemnione szyby
- Felgi Mazda RX-8 białe 18" 8J ET50 + opony Pirelli P Zero 225/40/18
Mechaniczny:
- Hamulce przód i tył Mazda 6 MPS
- Układ wydechowy przerobiony na dwie strony
- Komplet dystansów na koła 25mm
- Obniżenie na sprężynach Vogtland -35mm
- KL-ZE 2.5 V6 24v J-Spec 200KM
- Skórzana tapicerka Medici
- Fotel kierowcy pełna elektryka + pompowanie
- Boczki drzwi bez wstawek '97
- Ori podłokietnik z cup holderem
- Nowe Oem'owe dywaniki EURO
- Ori equalizer
- Czarne tarcze zegarów Indiglo
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Czerwone wskazówki zegarów
- Ori skórzana gałka zmiany biegów
- Ledowe podświetlenie wnętrza i wszystkich przycisków
- Czarna podsufitka, wykładzina wnętrza i bagażnika
- Skòrzana wielofunkcyjna kierownica
- Słupek Auto Meter na 3 dodatkowe wskaźniki
- Amortyzatory seria
- Przednie niższe poduszki amortyzatorów od MX-3
- Wszystkie tuleje wymienione na poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy TRW
- Nowe tylne piasty z łożyskami NTN (Oem Mazda)
- Nowe przednie piasty (Oem Mazda) łożyska NTN z uszczelniaczem i nakrętką (Oem Mazda)
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter (stabilizator pomalowany proszkowo na czerwień)
- Belka, zwrotnice i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor czarny (konserwacja całego spodu środkami Fluid Film)
- Nowe tylne śruby regulacji zawieszenia (Oem Mazda)
UKŁAD HAMULCOWY:
- Zaciski przód + tył Mazda 6 MPS
- Tarcze przód EBC Turbo Groove 320 mm
- Tarcze tył EBC Turbo Groove 314 mm
- Klocki hamulcowe przód i tył HAWK
- Płyn hamulcowy AMSOIL Series 600 DOT 4 Racing
- Przewody hamulcowe sztywne (miedziane)
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge czerwone
- Ori nowe tylne osłony tarcz hamulcowych
- Ori subwoofer z wersji Premium Sound Audio
- Radio Sony X-plod CDX-GT300S 4x50W
- Wzmacniacz Blaupunkt GTA 250 BP11 330W
- Subwoofer Blaupunkt GTB1000 BP11 450W
- Głośniki tył Blaupunkt BGX 693 6x9 240W
- Nowy lakier Ferrari Rosso Scuderia + wygłuszenie wnętrza matami DYNAMAT Xtreme i GMS
- Markowe audio + zabudowa bagażnika
- Gwint D2 Racing lub K-Sport
- Felgi 18" 3TLG Work Meister S1 lub Work VS-KF
+ klasyczny ponadczasowy wygląd
+ wspaniałe prowadzenie
+ niezawodność
+ wyposażenie
+ dźwięk silnika V6
Doprowadzeniu projektu do końca i utrzymaniu go w jak najlepszym stanie
DanielPGT dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych